ע"פ כתבה שפורסמה בביזנסויק, לאחר קבעון ממושך בתהליך האפליקיישן לבתי הספר למנהל עסקים, לאחרונה מתרחשים מספר שינויים מעניינים.
לדוגמא, חלק מבתי הספר מקבלים את מבחני ה- GRE וה- IELTS כתחליפים ל- GMAT ול- TOEFL, וישנם בתי ספר שהקדימו את הדדליינס כדי שיוכלו להקדים גם את מועד קבלת ההחלטות.
אחד השינויים המשמעותיים ביותר הוא הכנסתם של קטעי אודיו או וידאו לאפליקיישן, כדי להכיר יותר טוב את המועמד ולמנוע מהתהליך להיות מנותק מהחיים של המועמדים.
מדובר בתהליך איטי מאוד, ולמרות שבתי ספר רבים חושבים להכניס מרכיבים חדשים לאפליקיישן, רק מעטים עשו משהו בנדון. בתי הספר של Chicago ו- UCLA הם המובילים בתחום החדשנות באפליקיישן. במשך שנים נדרשו המועמדים לשיקגו להכין מצגת פאוורפוינט כחלק מהאפליקיישן, אולם ועדת הקבלה של שיקגו החליטה להוריד את המצגת מהאפליקיישן החל מעונת 2010-11, ובמקומה יכול להיות שיוכנס מרכיב חדש אותו יידרשו המועמדים להכין לאחר הסינון הראשוני (עוד לא נמסרו פרטים מלאים…).
באפליקיישן של UCLA יכולים המועמדים לענות על אחד החיבורים בקטע אודיו, ויותר מ- 70% בחרו לעשות זאת. כיום מאפשר ביה"ס למועמדים לענות על אחד החיבורים בקטע אודיו או וידאו, מאחר וקטעים כאלה יכולים ללמד על אישיותו של המועמד בצורה אותנטית יותר מאשר חיבור כתוב.
ועדות הקבלה לא מצפות כמובן לסרטים איכותיים, אבל הן רוצות שהמועמד ישתמש בדמיון ויציג את עצמו בוידאו בצורה מעניינת וכנה.
לדוגמא, חלק מבתי הספר מקבלים את מבחני ה- GRE וה- IELTS כתחליפים ל- GMAT ול- TOEFL, וישנם בתי ספר שהקדימו את הדדליינס כדי שיוכלו להקדים גם את מועד קבלת ההחלטות.
אחד השינויים המשמעותיים ביותר הוא הכנסתם של קטעי אודיו או וידאו לאפליקיישן, כדי להכיר יותר טוב את המועמד ולמנוע מהתהליך להיות מנותק מהחיים של המועמדים.
מדובר בתהליך איטי מאוד, ולמרות שבתי ספר רבים חושבים להכניס מרכיבים חדשים לאפליקיישן, רק מעטים עשו משהו בנדון. בתי הספר של Chicago ו- UCLA הם המובילים בתחום החדשנות באפליקיישן. במשך שנים נדרשו המועמדים לשיקגו להכין מצגת פאוורפוינט כחלק מהאפליקיישן, אולם ועדת הקבלה של שיקגו החליטה להוריד את המצגת מהאפליקיישן החל מעונת 2010-11, ובמקומה יכול להיות שיוכנס מרכיב חדש אותו יידרשו המועמדים להכין לאחר הסינון הראשוני (עוד לא נמסרו פרטים מלאים…).
באפליקיישן של UCLA יכולים המועמדים לענות על אחד החיבורים בקטע אודיו, ויותר מ- 70% בחרו לעשות זאת. כיום מאפשר ביה"ס למועמדים לענות על אחד החיבורים בקטע אודיו או וידאו, מאחר וקטעים כאלה יכולים ללמד על אישיותו של המועמד בצורה אותנטית יותר מאשר חיבור כתוב.
ועדות הקבלה לא מצפות כמובן לסרטים איכותיים, אבל הן רוצות שהמועמד ישתמש בדמיון ויציג את עצמו בוידאו בצורה מעניינת וכנה.
הכניסו אותי לעניינים (פונה בעוד יותר משנה)
הכניסו אותי לעניינים (פונה בעוד פחות משנה)
עדכוני Top MBA בפייסבוק