שתי כתבות באתר Poets & Quants עושות שימוש בנתונים שפורסמו במסגרת הדירוג הגלובלי השנתי של הפייננשל טיימס לשנת 2016 (פורסם בינואר 2016) כדי לגלות מיהן תוכניות ה-MBA ה"מומלצות" ביותר.
הנתון הראשון הוא ה-Aims Achieved – כחלק מהדירוג נשאלו בוגרי MBA (שסיימו ב-2010-2011) באיזו מידה הם הגשימו את המטרות שהציבו לעצמם כשהחליט לעשות תואר MBA? זהו נתון שמעיד על בחירה נכונה של ועדות הקבלה במועמדים המתאימים לתוכנית, על תמיכתם של שירותי הקריירה של התוכנית בסטודנטים וחיבורם עם המעסיקים, וכן על איכות תכני הלימוד וההוראה בתוכנית. ע"פ מדד זה דורגה התוכנית של IMD במקום הראשון עם 88% מבוגריה שהשיבו כי השיגו את המטרות שלהם בזכות הלימודים בתוכנית. גם LBS ו- Yale זכו לציון גבוה של 87%, קיימברידג' ו-ESADE עם 86%, בעוד הרוורד, סטנפורד, שיקגו, קלוג, ברקלי, מישיגן וטאק קיבלו ציון של 85%.
הנתון השני הוא ה-Alumni recommended rank – כחלק מהדירוג נשאלו בוגרי MBA (שסיימו ב-2010-2011) למנות 3 תוכניות מהן יבחרו לגייס בוגרים. עשר התוכניות המובילות ע"פ דירוג זה הן הרוורד, סטנפורד, MIT, וורטון, LBS, אינסאד, קלוג, קולומביה, שיקגו וברקלי.