כתבה באתר businessbecause.com מדווחת כי חברות היעוץ הגדולות – BCG, ביין ומקינזי – מגבירות את הגיוס של בוגרי בתי הספר למנהל עסקים.
בשנת 2015 חברת היעוץ האסטרטגי Boston Consulting Group הכפילה את מספר האנשים שגייסה מקרב בוגרי LBS. שלושת המגייסים הבולטים של בוגרי תוכנית Masters in Management ב-LBS הם BCG, Goldman Sachs ומקינזי, כאשר 40% מבוגרי התוכנית שמצאו עבודה תוך 3 חודשים מסיום הלימודים הלכו לתחום היעוץ. לגבי בוגרי ה-MBA של LBS, 33% מהם גוייסו לחברות יעוץ, כאשר BCG, ביין ומקינזי היו בין ארבעת המגייסים הבולטים של בוגרי MBA בשנה שעברה.
גם בארה"ב נרשם גידול בדרישה ליועצים מקרב בוגרי תוכניות MBA. מקינזי הכפילה את מספר בוגרי ה-MBA שגייסה מתוכנית ה-MBA של Fuqua, כנראה הודות לכך של משרד הקריירה של ביה"ס יש שותפויות עם מקינזי, ביין, דלויט ו-BCG. גם בביה"ס Tuck נרשם ביקוש רב של חברות יעוץ לבוגרי MBA, כאשר 18% מבוגרי התוכנית ב-2015 גוייסו ע"י מקינזי, BCG וביין.
בוגרי MBA שמשתלבים בעבודות בחברות היעוץ זוכים בדרך כלל לשכר גבוה יחסית, כאשר בוגרי דרדן, ברקלי, וורטון, סטנפורד והרוורד שעובדים בתחום היעוץ הרויחו משכורת התחלתית ממוצעת של 140,000 דולר בשנת 2015.