מאמר שפורסם באתר של KIRA TALENT מפרט כיצד יכולים מועמדים להשתמש בטכנולוגיה כדי להביע את העניין שלהם בתוכנית אליה הם פונים ובכך לשפר את סיכויי הקבלה שלהם.
המוטיבציה ללמוד בביה"ס והבעת עניין מצד המועמד הם גורמים חשובים שועדת הקבלה שוקלת בתהליך האפליקיישן. הערכת מידת העניין שמגלה המועמד כלפי ביה"ס מסייעת לגלות את המועמדים שבאמת רוצים ללמוד בתוכנית ומתאימים לביה"ס, והם גם אלה שיירשמו לתוכנית במידה ויתקבלו אליה.

אחת הדרכים המקובלות של מועמדים להביע עניין בביה"ס היא לבקר בקמפוס ולהשתתף באירועים שמקיים ביה"ס. מחקרים הראו שמועמדים שמבקרים בקמפוס ונפגשים עם נציגי ביה"ס מקבלים עדיפות בתהליך הקבלה, מה שכמובן מפלה לרעה מועמדים בעלי הכנסה נמוכה שלא תמיד יכולים להרשות לעצמם את הנסיעה. עובדה זו יצרה צורך לפתח אמצעים אחרים לחיזוק הקשר בין המועמד לביה"ס, והמאמר סוקר כמה מן האמצעים הטכנולוגיים שיכולים לסייע לביה"ס לשווק עצמם למועמדים ולסייע למועמדים להביע עניין בביה"ס וללמוד עליו:

– ראיונות ושאלות וידאו בתהליך האליקיישן נותנים הזדמנות למועמד להביע עניין בביה"ס, להראות שביצע מחקר על התוכנית ולהסביר מדוע הוא פונה דווקא אליה.
– הרצאות ואירועים שמקיים ביה"ס אונליין.
– מפגשי שאלות ותשובות אונליין עם סטודנטים ובוגרים של התוכנית.
– צפיה בסיורים דיגיטליים בקמפוס דרך אתר ביה"ס.

כל האמצעים הללו, במידה ומוצעים ע"י ביה"ס, יכולים לחזק את הקשר של המועמד עם ביה"ס ולסייע לו להפגין את המוטיבציה והעניין שלו בתוכנית.