אודות חברת ארינגו – יעוץ קבלה ללימודים בחו"ל
מטרה אחת ושני עקרונות מרכזיים מנחים את עבודת ארינגו:
ארינגו הוקמה ע"י גילעם לוי (Wharton MBA 1999)
לחברה לקוחות בארה"ב, אירופה, ישראל והמזרח הרחוק.
את ארינגו-ישראל מנהלים המנכ"ל שמרי וינטרס (London Business School MBA 2005).והמנהל המקצועי אורי אלקין (Berkeley Haas MBA 2008).
מאז הקמתה בשנת 2002, השקיעה ארינגו במחקר ופיתוח יותר מאשר כל חברה אחרת בישראל (מעל 3,000 שעות). הדבר הוביל למספר פריצות דרך מקצועיות, ביניהן כלי ה-Photocopies, אשר פותח בארינגו בשנת 2004 והפך לנחלת הכלל בארץ, כלי ה-Support Emails והמונח Admission Driver, אשר הומצא בארינגו בשנת 2004. כל אלה מסייעים בהגשת אפליקיישן חזק יותר לתוכניות ה-MBA המובילות.
ההשקעה במחקר השתלמה: ארינגו היא החברה היחידה בישראל אשר מעל 1000 מלקוחותיה התקבלו לתוכניות ה-MBA המובילות בעולם. היא גם החברה היחידה בארץ שמעל 80 מלקוחותיה התקבלו להרוורד.
לתוצאות האלה תרמו בין השאר שתי עובדות: תהליך בחירתם של יועצים חדשים בארינגו הוא הסלקטיבי ביותר בארץ (אחוז הסינון הגבוה ביותר), ותהליך הכשרתם הוא האינטנסיבי ביותר בארץ (הכי הרבה שעות הכשרה).
ארינגו נקטה לאורך השנים בגישה ייחודית גם בצד הלקוחות. בכ-400 מקרים עד כה, ארינגו ויתרה על הלקוח לאחר הערכת סיכויים ולפני ששילם סכום כלשהו. למרות הסלקטיביות, רשת הבוגרים של ארינגו היא הגדולה ביותר בארץ. רוב חברי הרשת התנדבו לעזור ללקוחות ארינגו בקבלה לתוכניות ה-MBA בהן הם למדו, ולעיתים אף במהלך התואר ולאחריו.
שיטת העבודה בארינגו בנויה על יסודות שיתוף ידע ונסיון: ליועצי ארינגו גישה ב-live למסמכים של כל היועצים האחרים (החברה היחידה בארץ עם היכולת הזו). ליועצים יש גישה למאגר המחקר של ארינגו, שנבנה במשך למעלה מעשור וכולל בתוכו דוחו"ת מודיעין שכתבו מועמדי עבר על שאלות שנשאלו בראיון הקבלה (מעל 300 דוחות על מראיינים ספציפים) וכן טיפים לחיזוק המועמדות שהגיעו מועדות הקבלה עצמן.
גם תהליך העבודה ממנף את הידע הנצבר בחברה לטובת המועמדים שלנו: ארינגו עובדת בשיטה של "שולחן עגול" במסגרתה מתייעצים היועצים עם מומחים שונים לגבי האסטרטגיה של הלקוח, וכן לגבי נקודות החלטה קריטיות בתהליך האפליקיישן שלו. צוות המומחים שלנו מורכב מיוצאי ועדות קבלה בבתי הספר המובילים למנהל עסקים בעולם. מרכיב חשוב נוסף בתהליך העבודה הוא QA פנימי מדגמי על מסמכי לקוחות, שמתבצע ע"י יועץ ותיק ללא תשלום נוסף, ומהווה מעבר של זוג עיניים נוסף על חומר של המועמד לצורך מתן הערות לשיפור. העובדה כי גורמים שונים בצוות המנצח של ארינגו, הכולל יועצים בוגרי התוכניות המובילות, יועצים ותיקים בעלי נסיון בכתיבה שיווקית, וכן 8 יועצים שעבדו בוועדות הקבלה של התוכניות המובילות, משתפים פעולה ועובדים יחד על האפליקיישן של כל לקוח, משחקת תפקיד מרכזי בהצלחת הלקוחות שלה להתקבל לתוכניות המובילות.