אחד היתרונות המשמעותיים של MBA מתוכנית מובילה הוא ה"נטוורקינג", השתייכות לרשת בוגרים יוקרתית, אשר גודלה ואיכותה יכולים להשפיע על אפשרויות תעסוקה בעתיד ולכן עשויים להוות שיקול בבחירת התוכנית. כתבה שפורסמה בביזנסוויק עורכת השוואה בין רשתות הבוגרים של התוכניות המובילות לפי ניתוח הפרופילים של חבריהן בלינקדאין ונתונים שנמסרו מבתי הספר. רשתות בוגרים שונות אחת מהשניה בגודל ובפריסה גיאוגרפית, וכן בתעשיה ובחברות בהן עובדים חבריהן.
מבחינת גודל, רשת הבוגרים הגדולה ביותר היא של הרוורד עם 77778 בוגרים, בעוד שאר התוכניות המובילות צנועות יותר – סטנפורד עם 17620, דיוק עם 15605, קורנל עם 13693, סלואן עם 11554 ודרדן עם 10358.
מבחינת הפריסה הגיאוגרפית העולמית, מובילות רשתות הבוגרים של הרוורד, שיקגו, וורטון, קלוג ודרדן עם מועדוני בוגרים ביותר מ-40 מדינות. לעומתן, לדיוק יש נוכחות רק ב-15 מדינות, לקורנל ב-14 מדינות ו-MIT רק בארבע מדינות.
מבחינת התעשיה המובילה בהעסקת בוגרי תוכניות הטופ-10, יותר בוגרים עובדים במימון מאשר בכל תעשיה אחרת, מלבד בוגרי קלוג שעבורם שיווק היא התעשיה המובילה, ובוגרי MIT שמתחלקים באופן שווה בין תפעול, פיתוח עסקי ומימון.
מבחינת החברות המעסיקות את הבוגרים, ב-6 מתוך 10 תוכניות הטופ-10 נמצאת חברת מקינזי בין 3 החברות המובילות בהעסקת הבוגרים בעלי פרופילים בלינקדאין.
ומה לגבי "רוח בית הספר"? קשה להגיד בדיוק מיהם הבוגרים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לעזור לחבר אחר ברשת של ביה"ס שלהם, אולם נתון שבדרך כלל משמש למדידת רוח בית הספר הוא תרומות הבוגרים באירועי גיוס כספים. בשנת 2011-12, 42% מבוגרי דרדן שעודם בחיים תרמו לביה"ס, לעומת 40% בסטנפורד, 27% בהרוורד, 24% ב-MIT ו- 23% בדיוק.