ביזנסוויק פרסמו את הדירוג של תוכניות ה-MBA המובילות לשנת 2021 ודירגו את סטנפורד במקום הראשון בין התוכניות האמריקאיות, בזכות דירוג גבוה בתחומי שכר הבוגרים, נטוורקינג ויזמות. טאק במקום השני והרוורד במקום השלישי. בדירוגים הבינ"ל IMD דורג במקום הראשון באירופה, CEIBS באסיה ו-Queen's בקנדה.

הדירוג של ביזנסוויק מתבסס על סקר נרחב בקרב 19955 סטודנטים, בוגרים ומגייסים, וכן על נתוני תעסוקה ושכר מכל בית ספר. הדירוג מתבסס על 5 קטגוריות – למידה, נטוורקינג, יזמות, שכר וגיוון (זו הפעם הראשונה שנעשה שימוש במדד גיוון, שמתבסס על גזע, מוצא אתני ומגדר של הסטודנטים בכל בי"ס). הדירוג של Tuck במקום השני הוא בזכות ניקוד גבוה בסעיפי השכר והנטוורקינג. גם HBS זכה לניקוד גבוה בשכר ונטוורקינג אך לניקוד נמוך יותר בסעיף הלמידה.

בהמשך הדירוג ניתן למצוא את Chicago Booth במקום הרביעי, קלוג בחמישי וקולומביה בשישי. וורטון דורג רק במקום התשיעי באופן מפתיע, ואחת הסיבות לכך היא מגפת הקורונה – בעוד בתי ספר אחרים לימדו בשיטה היברידית (שילוב בין הרצאות בקמפוס להרצאות אונליין), Wharton הסתפקו בהרצאות אונליין, מה שכנראה הביא להם דירוגים נמוכים מצד הסטודנטים המאוכזבים. הפתעה נוספת היא הדירוג של מישיגן רק במקום ה-13, למרות המוניטין המצוין והפופולריות של התוכנית.

בדירוג התוכניות האסיאתיות, לסין יש 3 בתי ספר בטופ 5 (CEIBS, HKUST, Shanghai University of Financeand Economics). שני בתי הספר הנוספים בחמישיה הפותחת הם National University of Singapore ו- Indian School of Business. בדירוג האירופאי, IMD משווייץ במקום הראשון ואחריו IESE מספרד ובוקוני מאיטליה. INSEAD דורג במפתיע רק במקום הרביעי ולונדון ביזנס סקול רק במקום החמישי. בקנדה נשארו כמה תוכניות פופולריות (רוטמן, אייבי, שוליץ) מחוץ לטופ 5, כאשר Queen’s Smith דורג במקום הראשון ואחריו HEC Montreal ו-Ryerson.

לעומת ההצלחה הגדולה של ה-M7 בדירוג של ביזנסוויק, בדירוג של הפייננשל טיימס רק שניים מתוכם נכנסו לדירוג מאחר ובתי ספר רבים לא שיתפו פעולה עם הסוקרים עקב מגפת הקורונה. הדירוג של הפייננשל טיינס דירג את שיקגו, ייל וקלוג כשלוש התוכניות המובילות בארה"ב, כאשר טאק רק במקום החמישי. הדירוג של US NEWS כלל את ה-M7 בעשיריה הראשונה והציג תוצאות דומות לזה של ביזנסוויק. גם US NEWS וגם ביזנסוויק דירגו את Stanford במקום הראשון לשנת 2021.