הפיטורים ההמוניים לאחרונה בחברות כגון Twitter, Meta, Amazon, Shopify וכו' זעזעו את עולם הטכנולוגיה. השאלה היא מה אמורים לעשות אנשים צעירים חכמים שמוצאים את עצמם לפתע מובטלים וחושבים על עתידם? ובכן, תוכניות MBA מובילות מהמרות על כך שחלקם ירצו לחזור לספסל הלימודים ולעשות תואר MBA.

קלוג הודיעו לאחרונה שמועמדים לתוכנית ה-full time MBA  ו- part-time MBA שלהם בסיבוב השני שפוטרו לאחרונה מחברות טכנולוגיות יהיו פטורים מהגשת ציון GMAT/GRE. מועמדים אלו יצטרכו להגיש אפליקיישן עד ה-10 בינואר ויוכלו להסתפק בהגשת גליונות ציונים, קו"ח ואפליקיישן מלא כולל חיבורים ורקע מקצועי ואקדמי. הצעד הזה של קלוג הוביל לביקורת על חוסר הגינות ואפליה בין מועמדים, אך חשוב להדגיש כי הפטור ממבחנים למפוטרי ההיי-טק חל רק בסיבוב השני ולא בסיבובים מאוחרים יותר.

גם MIT הודיעו על צעד שנועד להקל על המפוטרים הטריים מההיי-טק – אמנם לא פטור מ-GMAT אלא הארכת הדדליין של הסיבוב השני מה-18 בינואר ל-23 בפברואר 2023, כדי לתת להם יותר זמן להתארגן ולהגיש אפליקיישן חזק.

גם ביה"ס Kelley באוניברסיטת אינדיאנה מציע למפוטרים פטור מ-GMAT/GRE וכן פטור מתשלום דמי האפליקיישן.

ארינגו מציעה לכל מי שפוטר לאחרונה וחושב על לימודי MBA פגישת יעוץ חינם כדי להחליט אם זה הזמן המתאים לעשות MBA – הרשמו כאן לתיאום פגישה והערכת פרופיל.