לאחר שסקרנו בפוסט הקודם את ההקלות שמציעות תוכניות ה-MBA של MIT, קלוג ואינדיאנה לעובדי חברות ההיי-טק הגדולות שפוטרו לאחרונה, בימים האחרונים הודיעו תוכניות MBA מובילות נוספות על הגמשת תנאי הקבלה עבור המפוטרים הטריים כדי להקל עליהם להירשם ללימודים.

ביה"ס האס באוניברסיטת ברקלי מציע פטור מתשלום דמי אפליקיישן לכל המועמדים שפוטרו בששת החודשים האחרונים, ללא קשר לתעשיה או למיקום, וכן דחיה בדדליין של הסיבוב השני מה-5 בינואר ל-23 בפברואר. מועמדים אלו לא צריכים לספק הוכחה שפוטרו אלא רק לשקף זאת בקורות החיים.

גם ביה"ס Scheller בג'ורג'יה טק מציע הקלות למפוטרי ההיי-טק: מלגות מיוחדות, גישה ליועץ קבלה מיוחד ויועץ קריירה, פטור מדמי אפליקיישן ואפשרות להגיש אפליקיישן ללא ציון GMAT/GRE. NYU Stern מעודד מועמדים להגיש אפליקיישן לתוכנית החד-שנתית Andre Koo Technology and Entrepreneurship MBA שיכולה לסייע למפוטרי ההיי-טק לחזור לשוק העבודה עם כישורים חדשים. ביה"ס הודיע שניתן להגיש מועמדות לתוכנית שמתחילה במאי 2023 ללא ציון GMAT/GRE.

UCLA אנדרסון מציע למפוטרים טריים ארכה בהגשת ציון GMAT עבור אפליקיישן בסיבוב השני – הדדליין הוא 4 בינואר אך ניתן להגיש ציוני מבחנים עד ה-4 בפברואר, במידה והמועמד מציג הוכחה שפוטר בגלל שינויים ארגוניים או קיצוצים. גם קורנל מציע למועמדים שפוטרו לאחרונה פטור מדמי אפליקיישן ומהגשת ציון GMAT בסיבוב השני.

חושבים להגיש בסיבוב השני? הדדליינס קרובים! אל תחכו לרגע האחרון, צרו קשר עם ארינגו להערכת סיכויים בחינם.