Columbia Business School - קולומביה

מועמדים פוטנציאליים לתוכנית ה-MBA של קולומביה (CBS), שימו לב! תהליך האפליקיישן עבר כמה שינויים מרכזיים לקראת עונת 2024-2025. פוסט זה יצייד אותך בידע שאתה צריך כדי להכיר את השינויים אלה וליצור אפליקיישן משכנע.

1. מועדי הגשת מועמדות: לא עוד ROLLING ADMISSIONS, מעכשיו יש תאריכי הרשמה לפי סיבובים.

תכנית J-Term (כניסה בינואר 2025) ממשיכה בתהליך הקבלה המתגלגל הייחודי שלה, אך מציגה גם סבבי מועמדות:

סיבוב 1: 18 ביוני 2024
סיבוב 2: 15 באוגוסט 2024

2. שינוי בשאלות החיבורים: התמקדות חדשה בשיתוף פעולה ומנהיגות

קולומביה שינו קצת את שאלות החיבורים, ושמו דגש חזק יותר על שיתוף פעולה ומנהיגות מכילה. בואו נעמיק בפרטים הספציפיים:

חיבור 1: נשאר ללא שינוי, מתמקד במטרות ובשאיפות הקריירה שלך.

חיבור 2: חיבור זה מתרכז כעת בתוכנית פיליפס נתיב למנהיגות משולבת (PPIL). תאר מצב שבו הפגנת אחת מחמשת מיומנויות ה-PPIL והשפעתה.

חיבור 3: חיבור זה מסיט את המיקוד שלו מ"למה CBS?" ל"כיצד תיצור יחד את חווית ה-MBA האופטימלית שלך ב-CBS?" הדגש תוכניות ומשאבים ספציפיים המתאימים ליעדים שלך.

ניתוח מהיר של החיבורים:

חיבור 1: הצג מסלול קריירה מוגדר היטב עם חזון ברור לעתידך. מחקר והדגים כיצד CBS יכולה לעזור לך להשיג את המטרות שלך ולחבר את הנקודות להדבקה ולחוויות שלך.

חיבור 2: בחר מצב משכנע שמציג את המנהיגות שלך ואת היכולת לנווט בנקודות מבט מגוונות. CBS רוצה לוודא שאתה יכול להתמודד בסביבה רב-תרבותית מגוונת.

חיבור 3: היה ספציפי ופרואקטיבי. הדגימו כיצד תתרום לסביבת הלמידה השיתופית ב-CBS. מה אתה מביא לכיתה כתלמיד, ואולי בהמשך כבוגר.

3. פרידה מספרים אהובים והערצה:

שאלת החיבור משנת 2022-2023 המבקשת ספר/סרט/שיר מועדפים, וזו על מנהיג שאתה מעריץ, הן כבר לא חלק מהאפליקיישן. זה מייעל את התהליך וממקד אותו מחדש בשאיפות הקריירה שלך ובהתאמה ל-CBS.

זכור:

שינויים אלה מדגישים את המחויבות של CBS לטפח סביבת למידה מגוונת ומכילה. התאם את החיבורים שלך כדי להציג את פוטנציאל המנהיגות שלך, רוח שיתופיות וחזון ברור לעתיד שלך לאחר MBA. על ידי הבנת מגמות יישומים אלו, אתה יכול ליצור אפליקיישן משכנע הבולטת מהקהל.

טיפ בונוס: נצל את המומחיות של יועצי הקבלה המנוסים של ARINGO ל-MBA כדי לחדד את האסטרטגיה שלך ולמקסם את סיכויי ההצלחה שלך.