בשנים האחרונות, התואר שני בניהול (MiM) התגלה כבחירה פופולרית בקרב סטודנטים ואנשי מקצוע. בעוד באירופה, מוסדות ידועים כמו London Business School (LBS) ו-INSEAD הם בין בתי הספר המובילים שמציעים תוכניות אלה, בדרך כלל עבור מועמדים צעירים יותר, שאינם יכולים להגיש מועמדות לתואר MBA מוביל הדורש מינימום של 2-3 שנות ניסיון, המגמה לא הוגבלה לאירופה בלבד. בתי הספר המובילים למנהל עסקים בארה"ב מכירים כעת בערכם של תארי Masters in Management והחלו לשלב אותם בהיצע האקדמי שלהם. בית הספר לעסקים בות' של אוניברסיטת שיקגו הודיע ביום שלישי (18 ביולי) על השקת תוכנית מאסטר בניהול בת 10 חודשים. ההכרזה של בות' הופכת אותו לבית הספר השלישי למנהל עסקים בארה"ב עם תואר שני בתוכנית ניהול אחרי  Northwestern Kellogg  ו- MIT Sloan.

תארי MiM מיועדים באופן ייחודי לבוגרים טריים או לאנשי מקצוע בתחילת הקריירה עם ניסיון עבודה מועט. בניגוד לתכניות MBA מסורתיות, קורסי MiM מציעים שילוב של ידע תיאורטי ומעשי, המציידים את הסטודנטים בכלים הדרושים כדי להתחיל את הקריירה שלהם בהצלחה. תואר MiM מספק לסטודנטים השכלה עסקית רחבה, המאפשרת להם לחקור מסלולי קריירה שונים בשיווק, מימון, ייעוץ ועוד. הרבגוניות הזו מושכת במיוחד תלמידים שעדיין לא בטוחים לגבי יעדי הקריירה ארוכי הטווח שלהם.  תוכניות MiM רבות מדגישות חשיפה בינלאומית באמצעות תוכניות חילופי סטודנטים, התמחויות גלובליות וכיתות מגוונות. היבט זה הפך לאטרקטיבי יותר ויותר בעולם מקושר שבו תקשורת בין-תרבותית וחוש עסקי גלובלי מוערכים מאוד.

הכללת תוכניות MiM בבתי ספר למנהל עסקים בארה"ב מסמלת שינוי פרדיגמה בנוף החינוך. מוסדות בתי הספר לעסקים המובילים בארה"ב (Chicago Booth, Kellogg School of Management, MIT Sloan) הכירו בצורך לתת מענה לקהל רחב יותר של אנשי עסקים שואפים שחיפשו השכלה ממוקדת, אך ללא ניסיון העבודה הרב הנדרש בדרך כלל לתוכניות MBA. על ידי הצעת תארים של MiM, בתי הספר המובילים למנהל עסקים בארה"ב משכו גם מאגר מגוון יותר של סטודנטים בינלאומיים. מנהיגים עסקיים שואפים מפינות שונות בעולם רואים כעת בארצות הברית יעד לחינוך עסקי מיוחד והזדמנות לחוות שיטות עסקיות אמריקאיות.

העלייה של תארים לתואר שני בניהול הייתה מסע יוצא דופן, שנבע בתחילה על ידי הפופולריות של מוסדות אירופיים כמו London Business School ו-INSEAD. תארי MiM קורצים לאנשי מקצוע בתחילת הקריירה המחפשים הזדמנויות קריירה מגוונות וחשיפה בינלאומית. הביקוש הגובר הזה הוביל בתי ספר יוקרתיים למנהל עסקים בארה"ב לשלב תוכניות MiM, ובכך לטפח תנועה עולמית בחינוך עסקי. ככל שהעולם הופך יותר מקושר זה לזה, תוכניות אלה ימשיכו ככל הנראה לצבור אחיזה, וייצרו דור חדש של מנהיגים עסקיים המצוידים במיומנויות הדרושות כדי לשגשג בשוק גלובלי דינמי ותחרותי.

לפרטים נוספים על האופן שבו ארינגו יכולה לעזור לכם עם המועמדות שלכם לבית הספר למנהל עסקים, צרו איתנו קשר עוד היום!