Hult Image

שמרי וינטרס, מנהל ארינגו, ערך ראיון בלעדי עם פרנצ'סקו פארן, מנהל בכיר בבתי הספר למנהל עסקים של Hult:

  1. במה ייחודית תכנית ה-MBA של HULT? מלבד המוניטין המעולה שלה, מה מבדיל אותה מתכניות MBA אחרות המדורגות בראש?

תוכנית ה-MBA של בית הספר הבינלאומי לעסקים Hult מתייחדת בראייה הגלובלית שלה, בגישה של למידה פרקטית, במוקד שהיא שמה על יזמות, בגיוון התרבותי של התלמידים ובגמישות שהיא מציעה. עם קמפוסים בבוסטון, סן פרנסיסקו, לונדון, דובאי וניו יורק, Hult מאפשרת לתלמידים להיחשף לסביבות עסקיות מגוונות ברחבי העולם. התכנית מדגישה ניסיון מעשי באמצעות פרויקטים ייעוץ אמיתיים, תרגילים ולימודי מקרה (case studies), ומבטיחה שבוגריה יהיו מוכנים היטב לאתגרים של עולם העסקים. יתרה מכך, Hult מטפחת בקרב התלמידים שלה חשיבה יזמית, ונותנת משאבים ותמיכה למי שרוצים להיות יזמים. ארגון הסטודנטים המגוון שלה, המייצג סטודנטים מ-160 מדינות, מעשיר את חווית הלימוד על ידי חשיפת התלמידים לנקודות מבט ותרבויות שונות. בנוסף, תוכנית ה-MBA הגמישה של Hult מאפשרת לתלמידים להתאים את החינוך שלהם ליעדים האישיים והמקצועיים שלהם. כל הגורמים הללו יחד תורמים למוניטין של Hult כתוכנית MBA מהשורה הראשונה עם גישה ייחודית ומשמעותית לחינוך עסקי.

  1. האם ישנם שינויים אחרונים בתכניות או בתהליך הקבלה?

לא חלו שינויים מהותיים בתהליך הקבלה לתכניות. לישראלים שסיימו 3 שנות צבא, או בעלי 3 שנות ניסיון עבודה במשרה מלאה ישנם אפשרויות לפתור ממבחן ה-GMAT!  כל התלמידים נדרשים להגיש קורות חיים מעודכנים, חיבור או שניים, המלצות ותעודות סיום של התואר הראשון.

  1. האם תוכלו לשתף פרטים נוספים על האווירה בבית הספר? בין התלמידים לבין עצמם וגם בין התלמידים לבין הסגל. איך התלמידים מבלים את זמנם הפנוי?

יש המון הזדמנויות ליצירת רשת קשרים עם עמיתים בעלי תחומי עניין דומים.

בנוסף, סטודנטים יכולים לנצל את ההיצע התרבותי המגוון של הערים בהן נמצאים הקמפוסים של Hult. בין אם מדובר בביקור במוזיאונים, השתתפות באירועים תרבותיים, הנאה מהמטבח המקומי, או פשוט בילוי חברתי עם חברים, אין מחסור בדרכים בהן סטודנטים יכולים להירגע וליהנות מזמנם הפנוי מחוץ ללימודים האקדמיים.

  1. האם תוכלו לשתף בפרטים על האזור בו נמצא בית הספר?

בית הספר הבינלאומי לעסקים Hult מחזיק קמפוסים בערים גלובליות מרכזיות, כולל בוסטון, סן פרנסיסקו, לונדון, דובאי וניו יורק סיטי. כל מיקום מציע יתרונות ייחודיים, כגון מרכז הפיננסים והחינוך של בוסטון, סצנת החדשנות הטכנולוגית של סן פרנסיסקו, הפיננסים והתרבות הגלובלית של לונדון, הצמיחה הכלכלית המהירה של דובאי והתעשיות והתרבות המגוונות של ניו יורק סיטי. ערים אלו מספקות לתלמידים הזדמנויות עשירות ליצירת רשת קשרים, טבילה תרבותית ופיתוח מקצועי.

  1. האם תוכלו לשתף בפרטים לגבי הזדמנויות עבודה והתמחות קיץ עבור סטודנטים בבית הספר שלכם?

בית הספר הבינלאומי לעסקים Hult מציע לתלמידים הזדמנות לצאת למגוון משרות והתמחויות דרך התמיכה של צוות שירותי הקריירה שלנו, שותפויות תאגידיות, קשרים עם בוגרים, אירועי רשת תעשייתית ותכניות לימוד חווייתיות. בעזרת תמיכה מיועצי קריירה, גישה לרשת בוגרים גלובלית ושותפויות עם חברות מובילות, יש לתלמידים משאבים רבים לאיתור התמחויות והשקת הקריירה שלהם במגוון תעשיות ומיקומים.

  1. איזה סוג של מועמדים בית הספר מחפש? מי ייהנה במיוחד מבית הספר הזה? מי יתאים לבית הספר?

בית הספר שלנו מחפש מועמדים שאפתניים, בעלי חשיבה גלובלית ומתלהבים להשפיע על עולם העסקים. המועמדים האידיאליים הם שחקני צוות שיתופיים עם תשוקה לחדשנות ויזמות. הם משגשגים בסביבות מגוונות ופתוחים לחוויות ונקודות מבט חדשות.

ייהנו במיוחד מ-Hult אנשים שנותנים ערך ללמידה חווייתית ופרקטית ומחפשים חינוך גלובלי אמיתי. הם מעריכים את ההזדמנות ללמוד ולשתף פעולה עם עמיתים מרקעים תרבותיים מגוונים ומתלהבים לטבול את עצמם בסביבות עסקיות שונות ברחבי העולם.

מתאימים לבית הספר Hult הם סטודנטים יזמים, מסתגלים ומתלהבים לאתגרים. הם לומדים עצמאיים שלא רק מתמקדים בהצטיינות אקדמית אלא גם בפיתוח מיומנויות מעשיות ובניית רשת מקצועית חזקה. בסופו של דבר, מועמדים שמיישמים את רוח היזמות, הפרספקטיבה הגלובלית והאתוס השיתופי של Hult, עשויים לשגשג ולהצטיין בבית הספר.

  1. האם יש משהו שתרצו שהמועמדים שלנו ידעו לגבי תהליך הקבלה?

ייתכן שתידרשו גם למבחן אנגלית (IELTSאו TOEFL ) שתוכלו לספק לאחר שתסיימו את תהליך הגשת המועמדות שלכם ל-Hult. כמו כן, אם לסטודנט יש יותר מ-10 שנות ניסיון עבודה במשרה מלאה רלוונטי וללא תואר ראשון, הוא עדיין עשוי להיות זכאי לתוכנית ה-MBA שלנו.

  1. האם יש טיפים למבקשים ישראלים ששוקלים להגיש מועמדות לבית הספר שלכם?

למועמדים ישראלים ששוקלים להגיש מועמדות לבית הספר הבינלאומי לעסקים Hult, הייתי מייעץ להתמקד בנקודות הבאות כדי להתבלט מול צוות הקבלה שלנו:

  1. הדגישו ניסיון בינלאומי וכישורים בין-תרבותיים.
  2. הציגו רוח יזמית וחדשנות.
  3. הפגינו יכולות מנהיגות ועבודת צוות.
  4. חקרו את התכניות כדי ליישר קו עם המטרות שלכם.
  5. התכוננו לראיונות על ידי תיאור החוזקות שלכם.
  6. צרו קשר עם בוגרים או סטודנטים נוכחיים לקבלת תובנות וייעוץ.

לפרטים נוספים על HULT ועל תוכניות MBA נוספות צרו קשר עוד היום