עקב מגפת הקורונה בעולם, תוכניות ה-MBA המובילות מתחילות לשקול היענות לבקשות לדחיית הלימודים עבור מועמדים בינ"ל, שלא יספיקו להוציא ויזה בזמן לתוכניות שמתחילות בספטמבר 2020.

לאחרונה אנחנו מקבלים שאלות רבות בנוגע להשפעה של מגפת הקורונה על תהליך הקבלה לתוכניות המובילות. בהמשך להערכות הקודמות שלנו (שפורסמו בפוסט בשבוע שעבר), זה כבר ברור שעקב סגירת השגרירויות ברחבי העולם מועמדים בינ"ל לא יספיקו להוציא ויזה בזמן ויאלצו לדחות את תחילת הלימודים שלהם מ-2020 ל-2021. תוכניות ה-MBA מבינות את הקשיים איתם מתמודדים המועמדים ולכן מתחילות לשקול בחיוב היענות לבקשות דחיית הלימודים בשנה.

סטנפורד היא התוכנית הראשונה בטופ-10 שהודיעה כי "עבור כל מועמד בינ"ל שהתקבל לתוכנית אך לא יכול להתחיל ללמוד בגלל בעיית ויזה, נשקול לדחות את דחיית הלימודים שלו ולהעניק לו מקום בשנה הבאה".

גם הרוורד הודיעו שיאפשרו דחיית לימודים למועמדים שהתקבלו לתוכנית ה-MBA שמתחילה בספטמבר 2020. למועמדים אלה יהיה חלון בין ה-15.5 ל-1.6 בו יוכלו לבקש לדחות את מועד תחילת הלימודים בתוכנית מ-2020 ל-2021 או אפילו למועד מאוחר יותר.

דרדן הודיעו שמועמדים שהתקבלו לתוכנית הלימודים שאמורה להתחיל בספטמבר 2020 וצריכים יותר זמן להתכונן בגלל בעיות ויזה או הגבלות על טיסות יוכלו לדחות את מועד פתיחת הלימודים בתוכנית לינואר 2021.

ארינגו מעריכה כי עשויה להיות פה הזדמנות להגיש מועמדות לתוכניות המובילות שמתחילות בספטמבר 2020 (ולנצל את הדדליינס הדחויים ואת האפשרות להיבחן בבחינת ה-GMAT מהבית) ו"לתפוס את המקום" של המועמדים שידחו את לימודיהם בשנה, שעדיפה על פני הגשה בשנה הבאה לתוכניות של 2021.