Roy Shterenshus

ארינגו ממשיכה להביא לכם מידע עדכני מתוכניות ה-MBA המובילות, והיום ראיון עם רועי שטרנשוס, בוגר תוכנית ה-MBA של UNC KENAN FLAGLER, שיספר לנו על חוויותיו בתוכנית ועל תהליך הקבלה:

מה מיוחד בתוכנית ה-MBA של UNC? מה מבדיל אותה מתוכניות אחרות?

תואר MBA של UNC Kenan-Flagler בולט מכמה סיבות, מה שהופך אותו לייחודי ומעשיר ניסיון בהשוואה לתוכניות MBA מובילות אחרות. אחד הגורמים המבדילים העיקריים שלו הוא דגש על טיפוח תחושת קהילה חזקה, המושרשת במה שמכונה "דרך קרולינה". אתוס זה סובב סביב חברות, שיתוף פעולה ויחד, יצירת סביבה שבו התלמידים משגשגים באמצעות תמיכה הדדית ועבודת צוות. מה שבאמת מייחד אותו הוא גודל הכיתה האינטימי, בדרך כלל בסביבות 350 אנשים, מה שמאפשר חוויה אישית יותר, מטפח קשרים משמעותיים עם חברים לכיתה. בסביבה כזו, אתה לא רק פנים בקהל; יש לך את ההזדמנות להכיר באמת את רוב בני גילך. קרבה זו יוצרת אווירה חמימה ומשפחתית זה משפר מאוד את מסע הלמידה.

יתר על כן, המיקום של Chapel Hill ממלא תפקיד מרכזי בעיצוב חווית ה-MBA הכוללת. עם אוכלוסייה של כ-60,000, וחלק ניכר הוא סטודנטים, של העיר האווירה תוססת ותורמת למסע האקדמי. השילוב של קהילה מלוכדת בתוך תוכנית ה-MBA והסביבה התוססת של צ'פל היל מעשיר עוד יותר את הכללית ניסיון חינוכי וחברתי.

בעיקרו של דבר, תואר MBA של UNC Kenan-Flagler בולט לא רק בקפדנות האקדמית שלו אלא גם בתחושת הקהילה שהיא מטפחת, מסגרת הכיתה האינטימית המאפשרת קשרים עמוקים יותר, והאווירה התוססת של Chapel Hill, כל זה תורם לתואר שני במנהל עסקים מעשיר.

האם היו שינויים כלשהם לאחרונה בתוכנית או בתהליך הקבלה?

תהליך הקבלה לתוכנית UNC Kenan-Flagler MBA לא עבר משמעותי שינויים. בית הספר נשאר מחויב לבחירת מאגר מגוון של מועמדים. מה שחיוני בתהליך זה הוא להציג את האישיות האותנטית שלך. אם דרך האפליקיישן או הראיונות, הדגמת מי אתה כאדם חיוני לקבלה תהליך. UNC מעריך ייחודיות ומחפש מועמדים שיכולים לתרום נקודות מבט מובחנות לקהילה. שינוי אחד בולט, לעומת זאת, הוא מינויו של דיקן חדש לבית הספר למנהל עסקים. כהונתה מסמנת שינוי במיקוד לעבר יוזמות שמטרתן להעלות את המוניטין של UNC Kenan-Flagler בקנה מידה לאומי.

מה תוכל לספר לנו על האוירה בביה"ס? על היחסים בין הסטודנטים? מה עושים בזמן הפנוי?

האווירה ב-UNC Kenan-Flagler היא באמת משהו מיוחד, בעיקר בזכות התפאורה של Chapel Hill כעיר קולג'ים תוססת. רוב התלמידים המתגוררים באזור מייצרים אווירה מלוכדת, קהילתית שמחלחלת לבית הספר. היבט אחד הבולט הוא הקשר המדהים בין הסטודנטים לסגל. עם יחס חיובי תלמיד-פרופסור בשיעורים, יש הזדמנות אמיתית לתלמידים לתחזק יחסים עם פרופסורים. קרבה זו משתרעת מעבר לכיתה, ומאפשרת לאחר אינטראקציות בכיתה שבהן פרופסורים הופכים למנטורים, ומציעים תמיכה לא רק אקדמית, אלא גם בייעוץ קריירה ובמאמצי גיוס.
תחושה זו של יחסים הדוקים משתרעת גם על ציבור התלמידים. בניגוד לבתי ספר אחרים שבהם התחרות יכולה לשלוט, UNC Kenan-Flagler מטפחת שיתוף פעולה רוח הקבוצה, רוח הקהילה. התלמידים תומכים זה בזה באמת, ויוצרים סביבה שבה שיתוף הפעולה מקבל עדיפות על פני תחרות. מבחינת זמן פנוי, סטודנטים פוקדים לעתים קרובות את הברים הממוקמים ברחוב פרנקלין, רק 10 דקות הליכה מהקמפוס. זהו מרכז חברתי שבו התלמידים נרגעים, מתרועעים ובונים חברויות מחוץ לתחום האקדמי. בנוסף, לאור המוניטין של UNC כמעצמת ספורט, השתתפות במשחקי כדורגל או כדורסל היא בילוי פופולרי. האנרגיה התוססת ורוח בית הספר במהלך אירועים אלו מוסיפים לחוויית המכללה הכללית, ומחזקים עוד יותר את הקשרים בתוך ציבור הסטודנטים. למעשה, UNC Kenan-Flagler מציע אווירה המשלבת קפדנות אקדמית עם תחושת קהילה, שבה הן הסטודנטים והן סגל יוצרים קשרים הדוקים, והיכן פנאי הזמן מלא בפעילויות חברתיות ותמיכה בקבוצות הספורט המפורסמות של האוניברסיטה.

UNC Kenan Flagler MBA

מה תוכל לספר על צ'אפל היל?

צ'אפל היל, צפון קרוליינה, היא עיירה המגלמת בצורה יפה את תמצית השלווה והשלווה חיוניות. צ'אפל היל שוכנת בתוך נופים ציוריים, משדרת שלווה ושלווה אווירה שובת לב באמת. הקסם של העיירה טמון ביכולתה למזג תחושה נינוחה ורגועה אווירה עם התרוממות רוח צעירה. כעיר קולג' הנשלטת על ידי אוכלוסייה משמעותית של סטודנטים, צ'פל היל מרגישה תמידית צעירה ותוססת. האנרגיה מדבקת, עם זמזום מתמיד של פעילויות ששומרות על העיר תוססת. נוכחותם של סטודנטים מאוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'אפל היל מזרימה את עיר עם תחושת חיוניות והתלהבות.
עם זאת, למרות אופיה התוסס, צ'אפל היל מצליחה לשמור על כיסים של שלווה. יש מקומות שקטים, פארקים שלווים ורחובות עצי עצים המספקים מפלט שליו מההמולה, ומציעים לתושבים ולמבקרים כאחד רגעים של נחמה ורוגע. השילוב של חיה צעירה ונסיגה שלווה הופכת את צ'אפל היל למקום ייחודי ומושך. בין אם מטיילים ברחובותיה התוססים השופעים חיי קולג' או מחפשים רגעים של שלווה בפינות השקטות יותר, צ'אפל היל מציעה חוויה מגוונת שלוכדת את הטוב משני העולמות.

תוכל לספר לנו על הזדמנויות תעסוקה והתמחויות לסטודנטים בביה"ס שלך?

ב-UNC Kenan-Flagler, הזדמנויות הקריירה והתמחויות הקיץ הזמינות לסטודנטים הן מגוונות ושופעות. מרכז הקריירה ממלא תפקיד מרכזי, ומציע תמיכה מעשית והדרכה לסטודנטים בהיבטים שונים של פיתוח קריירה. תמיכה זו היא במיוחד בולטת לסטודנטים בינלאומיים, המהווים חלק ניכר מהכיתה, בדרך כלל בסביבות 33%. המרכז מבטיח שסטודנטים אלו יקבלו סיוע מותאם, המתייחס לצרכים ולאתגרים ספציפיים שהם עלולים להיתקל בהם בשוק העבודה. UNC Kenan-Flagler ידועה בכמה מסלולי קריירה. פיננסים, בנקאות, שירותי בריאות ושיווק בולטים כמגזרים חזקים שבהם תלמידים מוצאים לעתים קרובות הזדמנויות משכנעות. עם זאת, גם תעשיית הטכנולוגיה מחזיקה בנוכחות משמעותית, ומושכת מספר ניכר של בוגרים. בעוד שבית הספר אולי לא נחשב באופן מסורתי לחזק בתחום היעוץ בשל שיעורי השמה נמוכים מהממוצע, המאמצים האחרונים הראו שיפורים משמעותיים. הייתה דחיפה ממוקדת לשיפור המיקומים בייעוץ יוקרתי חברות, כולל "MBB" (מקינזי, ביין ו-BCG) ו-4 חברות גדולות, וכתוצאה מכך מספר הולך וגדל של בוגרים המבטיחים משרות בחברות תחרותיות אלו.

הגישה היזומה של מרכז הקריירה והמאמצים האסטרטגיים של בית הספר בחיזוק מערכות יחסים עם תעשיות שונות תרמו למגוון מגוון של הזדמנויות עבודה והתמחות לסטודנטים, הבטחת מערכת תמיכה מקיפה לפתיחת קריירה מצליחה לאחר סיום לימודים.

איזה סוג מועמדים מחפש ביה"ס? איזה מועמדים מתאימים לביה"ס?

UNC Kenan-Flagler מחפש מועמדים המגלמים אותנטיות, כנות ורצון אמיתי לתרום באופן חיובי לקהילה רחבה יותר. המועמד האידיאלי מאמץ את "דרך קרולינה", מראה נכונות לתמוך בחברים לכיתה, בסגל ובחברים כאחד. ערכי בית הספר אנשים המוסיפים למגוון נקודות המבט, מגבירים את תחושת האחווה וההכלה ברחבי הקמפוס.

אלה שבאמת יתענגו על חווית UNC הם אנשים המחפשים יותר מסתם מסע MBA תחרותי. במקום זאת, הם נמשכים לסביבה תומכת וידידותית שבה שיתוף פעולה גובר על תחרות קטלנית. UNC מתאים מצוין לאנשים המחפשים אווירה מטפחת שבו משגשגות תמיכה הדדית ואחווה. יתר על כן, זוהי בחירה נהדרת עבור מגוון רחב של אנשים, בין אם הם רווקים, נשואים, או אפילו להקים משפחות. שלל המועדונים ומערכות התמיכה המונהגות על ידי סטודנטים מספקים חיים מעבר לכיתה, ומספקים דרכים לצמיחה אישית ולקשרים. בעיקרו של דבר, UNC Kenan-Flagler הוא מקום מפלט לבעלי אישיות מסוג A, אנשים שמעריכים להילחם זה לצד זה ולא אחד נגד השני. זה מקום שבו רוח האחדות ותמיכה מגדירה את החוויה הכוללת, מה שהופך אותה להתאמה אידיאלית עבור אלה המחפשים שיתוף פעולה וסביבה מטפחת במסע ה-MBA שלהם.

איך יכול מועמד לתוכנית לפצות על ציון GMAT בינוני?

אם ציון ה-GMAT של מועמד הוא בינוני, עדיין יש דרכים לחזק את מועמדותו ולהציג את פוטנציאל ההצלחה שלו ב-UNC Kenan-Flagler. אסטרטגיה חיונית אחת היא להדגיש כיצד הניסיון המקצועי שלהם מתיישב עם הערכים והתכניות של בית הספר. הדגמת הרלוונטיות של רקע העבודה וההישגים שלהם יכולה לפצות על ציון GMAT בינוני. בנוסף, הדגשת ממוצע ציונים חזק בתואר ראשון יכולה לשמש גורם תומך. בזמן שGMAT הוא מרכיב, ביצועים אקדמיים חזקים בתואר הראשון יכולים לחזק את היכולת האקדמית.

יתר על כן, מועמד יכול להגיש מקרה משכנע על ידי המחשה כיצד כישוריו וחוויותיו יכולים לתרום לקהילת UNC MBA. ניסוח חזון ברור של האופן שבו הם מתכוונים להשפיע באופן משמעותי במהלך שהותם בבית הספר יכול להיות משכנע. זה כרוך בהצגה כישורי מנהיגות, יכולות עבודת צוות ותשוקה אמיתית לתרום באופן חיובי לסביבת בית הספר. יצירת נרטיב משכנע השוזר יחד חוויות עבר, כמו שירות צבאי והעבודה המקצועית, כדי להסביר כיצד חוויות אלו עיצבו את הקריירה שלהם מטרות הן גם חיוניות. התאמה של חוויות אלו עם ההצעות והערכים של UNC מדגים תוכנית מחושבת היטב ורצון אמיתי למנף את מה שבית הספר מציע כדי להניע את הקריירה שלהם לשלב הבא. בסופו של דבר, בקשה חזקה תלויה בהפגנת הבנה ברורה מדוע UNC Kenan- Flagler היא המתאימה לשאיפות הקריירה של המבקש. ניסוח יעדי קריירה לאחר MBA והממחיש כיצד המשאבים, התוכניות והקהילה של UNC ימלאו תפקיד מרכזי בהשגה המטרות הללו חיוניות להגשת מקרה משכנע למרות ציון GMAT בינוני.

יש לך טיפים למועמדים ישראלים ששוקלים ללמוד בתוכנית?

עבור מועמדים ישראלים השוקלים את UNC Kenan-Flagler, ישנם מספר היבטים להבליט. בראש ובראשונה, UNC מעריכה ומעריכה את הייחודיות התרבותית שהמועמדים הישראלים מביאים לשולחן. הרקע המגוון שלך, החוויות, ונקודות מבט יכולות להעשיר באופן משמעותי את קהילת בית הספר, תוך התאמה עם המחויבות של UNC לטיפוח סביבה מגוונת ומכילה.

יתרה מכך, אם יש לך רקע צבאי, זה יכול להיות נכס משמעותי בעת הגשת בקשה ל-UNC Kenan-Flagler. בית הספר מתגאה עצומה בהיותו העסק המוביל בית ספר ליוצאי צבא, המתגאה בכיתת יוצאי צבא הגדולה ביותר מבין כל בתי הספר למנהל עסקים מדי שנה. הניסיון שנצבר מהשירות הצבאי, לצד התחשבות בחיילים משוחררים, יכול מאוד לשפר את פוטנציאל הקבלה שלך ב-UNC. בית הספר מעריך את המנהיגות, החוסן ומערך הכישורים הייחודיים שיוצאי צבא מביאים לשולחן, ויוצרים סביבה תומכת ומכילה לאנשי צבא לשעבר. הדגשת הרקע התרבותי שלך, החוויות הייחודיות וכישורי המנהיגות שטיפחה באמצעות שירות צבאי יכול לחזק מאוד את הבקשה שלך ל-UNC Kenan-Flagler. הדגשת האופן שבו חוויות אלו מתיישבות עם ערכי בית הספר של גיוון, מנהיגות וקהילה מעורבות יכולה לחזק משמעותית את המועמדות שלך.