זה רשמי!!!  GMAC הכריזה על פורמט חדש למבחן ה- GMAT שיושק בהמשך השנה וייקרא The GMATTM Focus Edition!

בהכרזה שפרסם מנכ"ל GMAC, מר ג'וי ג'ונס, ב-8 במרץ 2023, הוא הכריז כי בסביבה העסקית המתפתחת, המיומנויות הנדרשות כדי להצליח בה משתנות. מבחן ה-GMAT הוא כלי הערכה אמין ומדויק עבור מיומנויות אלו מאז 1954. במהלך השנתיים האחרונות, GMAC עבדה בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע בבתי ספר לעסקים המייצגים תמהיל רחב של תוכניות מרחבי העולם. ערך בדיקות קונספט מעמיקות עם מועמדים ברחבי העולם המייצגים שילוב של מאפיינים דמוגרפיים. באמצעות תהליך מחקר זה, GMAC הצליחה לזהות מספר נושאים מרכזיים.

הפורמט החדש של המבחן יהיה ממוקד יותר ויטפח את מיומנויות החשיבה ועיבוד הנתונים הרלוונטיות יותר בסביבה העסקית של המחר. להלן ההבדלים בין הפורמט הישן לחדש:

  1. ביטול חלק ה-AWA: ל-GMAT הנוכחי יש ארבעה סעיפים- AWA, חשיבה משולבת, חשיבה כמותית וחשיבה מילולית. השינוי הגדול והמתבקש במבחן החדש הוא הסרת חלק ה- AWA. הפורמט החדש יכלול 3 חלקים בלבד והמבחן יתקצר בשעה אחת. כל חלק יהיה באורך 45 דקות ויהיה יעיל יותר עם תוכן מופחת להכנה. זה גם אומר שכל השאלות יהיו מסוג רב-ברירה. בעוד החלק הכמותי והמילולי יישארו, עשוי להיות שינוי בחלק של Integrated Reasoning מכיוון שכל הסעיפים ארוכים באותה מידה.
  2. סקירה ועריכה של שאלות: המהדורה החדשה של המבחן תעניק לנבחנים את הגמישות לסמן ולסקור כמה שאלות שהם רוצים, ואפשרות לשנות עד שלוש תשובות בכל חלק, מה שיאפשר להם לייעל את האסטרטגייה שלהם. הפורמט החדש ימשיך לתת את האפשרות לבחור את סדר המקטעים לפי העדפה.
  3. שליחת ציונים ל-5 בתי ספר בחינם לאחר הצגת הציון שלך: בניגוד לפורמט הישן, בפורמט החדש תהיה אפשרות לבחור את 5 בתי הספר לאחר שראית את הציון במרכז המבחנים או בבחינה המקוונת. לא רק זה, כל דוח ציונים רשמי יכיל רק ציון בחינה אחד, מה שאומר שהנבחנים יחליטו אם ברצונם לחלוק גם את הציונים הקודמים עם בתי הספר.
  4. דוח ציונים מפורט יותר: דוח הציונים של המבחן החדש יהיה מפורט יותר ויכלול ניתוח ביצועים.

הנבחנים במבחן ה-GMAT הנוכחי (הישן) לא צריכים לדאוג! הגרסה הנוכחית של הבחינה תמשיך להיות זמינה עד תחילת השנה הבאה כדי להקל על הכנת המועמדים והבקשות לבית הספר למנהל עסקים. כמו כן, GMAT™ Official Prep תהיה זמינה כדי לתמוך בנבחנים בכל אחת מהגרסאות של ה-GMAT.

לסיכום, המהדורה החדשה של המבחן תהווה מרכיב משופר בתהליך הקבלה ההוליסטי. עורכי המבחנים מאמינים שהבחינה הממוקדת יותר מאפשרת למועמדים לייעל את הכנתם ומסייעת לבתי ספר לגייס מאגר עולמי של מועמדים מוסמכים ומגוונים.