חושבים להגיש לתוכנית ה-MBA של Berkeley Haas? שימו לב! בית הספר למנהל עסקים Haas הכריז על החיבורים והתאריכים החשובים להגשת אפליקיישן ל-MBA בסתיו 2025. בואו נבין את המגמות של החיבורים, הטיפים וכיצד ARINGO יכולה לעזור.

1. הדדליינס נשארים דומים לשנה שעברה:

סיבוב 1: 12 בספטמבר 2024

סיבוב 2: 9 בינואר 2025

סיבוב 3: 3 באפריל 2025

2. התמקדות בחיבורים: אותנטיות, השפעה וערכים של מנהיגות

בעוד שמבנה האפליקיישן הכללי נשאר זהה, האס ביצע שינויים קלים בהנחיות החיבור. בואו ננתח את השינויים:

חיבור 1 (מה גורם לך לחיים): המאמר המופנם הזה נשאר, ומניע אותך לחלוק תשוקה שמעוררת אותך. התעמקו יותר – אל תארו רק את הפעילות :)

חיבור 2 (יעדי הקריירה והשפעת האס): חיבור זה מתמקד ביעדי הקריירה שלך, אך עם דגש חזק יותר על תפקידו של האס בהשגתם. כלול עצות שמספרות כיצד המשאבים, הסגל וההצעות הייחודיות של התוכנית יפעלו כזרזים בהשגת המטרות שלך.

חיבור 3 (גיוון והכלה): מאמר ליבה זה שומר על התמקדותו בגיוון, שוויון, הכלה וצדק (DEIJ). עם זאת, מעבר לחשיפה בלבד. הדגש חוויה ספציפית שבה דגלת בעקרונות ה-DEIJ ואת ההשפעה שיצרת.

ניתוח חיבור מהיר:

חיבור 1: היה אותנטי ונלהב, וחבר את הפעילות שבחרת למטרות הרחבות יותר שלך.

חיבור 2: הצג חזון ברור לעתיד שלך והדגים כיצד האס הוא החלק החסר בסיפור ההצלחה שלך.

חיבור 3: אל תספר סתם, תראה! ספר על חווית DEIJ ספציפית שבה עשית את ההבדל.

3. שאלת וידאו: יישור קו עם הגדרת עקרונות מנהיגות

חיבור הווידאו ממשיך להיות היבט מכריע באפליקיישן של Haas. בחר את העיקרון שאתה מתחבר אליו ביותר מבין ארבעת עקרונות המנהיגות המגדירים (הטלת ספק בסטטוס קוו, למידה ממוקדת סטודנטים, הובלה בצניעות ומעבר לעצמך) והצג לראווה חוויה אישית או מקצועית כדי לתמוך בו. אותנטיות ותשוקה הם המפתח!

זכור: בית הספר למנהל עסקים של האס מחפש אנשים מגוונים המחויבים לעשות שינוי חיובי. השתמש במאמרים שלך ובחיבור הווידאו כדי להציג את הקול הייחודי שלך ואת פוטנציאל המנהיגות שלך.

טיפ בונוס: לארינגו יש אחוזי הצלחה מצויינים בברקלי ובשנים האחרונות רבים מלקוחותינו התקבלו לשם. צרו קשר עוד היום להערכת פרופיל ויעוץ ראשוני.