במהלך השנה האחרונה דובר רבות אודות האופן שבו ועדות הקבלה לתוכניות ה-MBA המובילות יגיבו למועמדים המשתמשים בכלי AI כדי לכתוב את הבקשות שלהם. עלו שתי השערות – ועדות הקבלה יציגו או יוסיפו רכיבי וידאו נוספים לאפליקציה והם ישתמשו בכלים לגילוי פלגיאט כדי לזהות חומרים כתובים ע"י בינה מלאכותית.

ברקלי פרסמו את שאלות החיבורים החדשות לתוכנית ה- MBA שמתחילה ב-2024 והוסיפו לראשונה שאלת וידאו. המועמדים מתבקשים להציג את עצמם בפני ועדת הקבלה תוך שתי דקות או פחות. רכיבי וידאו אינם מושג חדש עבור אפליקיישנס לתוכניות MBA, כרגע כמעט 20 תוכניות MBA משתמשות בחיבורי וידאו או בשאלות ותשובות בוידאו כחלק מהאפליקיישן. סרטונים אלה נותנים לועדות הקבלה את ההזדמנות לפגוש את המועמדים, כמו גם לראות מעט מהאישיות שלהם. ככל שהשימוש בבינה מלאכותית גובר, תוכניות MBA יסתמכו על הכלים ה"חיים" הללו כדי לקבל הבנה טובה יותר של מי המועמד כאדם ומה הם יתרמו לתוכנית.

לגבי הספקולציה השנייה, כלים רבים לגילוי פלגיאט מתחילים להסתגל ולהוסיף זיהוי AI לחבילת השירותים שלהם למוסדות להשכלה גבוהה. Turnitin היה אחד הראשונים שהציעו שירות זה, אבל אפילו סטודנטים מתחילים לפתח כלי זיהוי בינה מלאכותית (ראה GPTZero). אוניברסיטאות תמיד כללו קוד כבוד והתנהגות מקצועית, אשר ניתן לאכוף באמצעות כלי זיהוי בינה מלאכותית.

אם אתם מתקשים בהתמודדות עם שאלות הוידאו שלכם ומתלבטים היכן להתחיל בכתיבת האפליקיישן, צרו קשר עם ארינגו לשיחת יעוץ.