Columbia Business School

מעוניין בהתנסות קצרה יותר ב-US B-school? שקול את תוכנית ה-MBA מועד ינואר של קולומביה ביזנס סקול. התוכנית היא בת 16 חודשים, מתחילה בינואר ומסתיימת באוגוסט של השנה שלאחר מכן. אפשרות זו ממלאת את הקיץ הראשון בשיעורים ומדלגת על חווית ההתמחות, מה שהופך את התוכנית לאידיאלית עבור אלה שאינם זקוקים להתמחות מכיוון שיש להם יותר ניסיון, חוזרים לאותה חברה או חלק מעסק משפחתי. האפליקיישן לתוכנית ינואר 2024 פתוח והמועד האחרון להגשה הוא 13 בספטמבר 2023. אם אתה שוקל להגיש לתוכניות שמתחילות בינואר בקולומביה או תוכניות אחרות, כגון INSEAD, HEC Paris או IMD, קבע שיחת יעוץ עם ארינגו כדי לדון אם זה מהלך נכון עבורך.

מידע נוסף מהאתר של קולומביה אודות התוכנית:

בית הספר למנהל עסקים של קולומביה מכיר בכך שתוכנית ה-MBA המסורתית לשנתיים עשויה שלא להתאים לכל סטודנט. אפשרות הכניסה שלנו לינואר מאפשרת לסטודנטים מוסמכים לדלג על התמחות הקיץ ולקבל את התואר שלהם תוך 16 חודשים בלבד, ובכך להפחית את עלות ההזדמנות של הימנעות מכוח העבודה במהלך הלימודים. תוכנית ינואר זהה לתוכנית אוגוסט מכל הבחינות מלבד לוח הזמנים: אותם פרופסורים, אותה תכנית ליבה קפדנית, אותם תקני קבלה סלקטיביים ביותר.

הדרישה העיקרית לתוכנית ינואר היא שאתה לא מרגיש שאתה צריך התמחות. זה נוטה למשוך סטודנטים שרוצים להישאר באותו ענף (כולל סטודנטים ממומנים), יזמים וסטודנטים בעסקים משפחתיים. אנא שימו לב כי אין אפשרות early action לכניסה בינואר וכי, בשל העיתוי של מחזור הבקשה, מועמדי תקופת ינואר אינם זכאים למלגה על בסיס כישורים. אנו מתחילים לבדוק בקשות לכניסה בינואר ברגע שהאפליקיישן יהיה זמין ביוני. המועד האחרון להגשת מועמדות הוא בסוף ספטמבר.