קצת על Support Email באפליקיישן לתוכניות MBA
אימיילים התומכים במועמדותך הם מכתבים קצרים הנשלחים ע"י סטודנטים בתוכניות MBA, בוגרים או פרופסורים של בי"ס מסויים אל ועדת הקבלה של אותו בי"ס.
מידת ההשפעה על סיכויים הקבלה: 1 מתוך 5
להלן כמה טיפים של ארינגו בנושא שמתבססים על פגישות שלנו עם נציגי ועדות הקבלה:
1. אימייל תמיכה כזה נכתב בצורה לא פורמלית הדומה למעין מזכר פנימי אל ועדת הקבלה, או אל חבר ספציפי בועדת הקבלה שאחראי על האיזור של המועמד. ניתן גם למען את האימייל אל ראש ועדת הקבלה. תוכלו למצוא את פרטי הקשר כאן.
2. אימייל התמיכה נכתב בין השאר מאחר והכותב רוצה שבביה"ס ילמדו הסטודנטים הטובים ביותר.
3. אימייל התמיכה מתאר בצורה כנה את משך ואופי ההיכרות של הכותב עם המועמד. ה'סופרלטיבים' חייבים להתאים לאופי ומשך ההיכרות. האימייל צריך להיות בעל אופי 'עדין'.
4. אימייל תמיכה נשלח בדרך כלל כמה שבועות לאחר מועד הגשת האפליקיישן.
5. אנחנו ממליצים על לא יותר משני תומכים לכל בי"ס.
6. אל תהיה מודאג אם לא הצלחת להשיג אימיילים שתומכים במועמדותך כי לרוב המועמדים אין. אימיילים אפקטיביים יכולים לתת לך יתרון קטן בתהליך הקבלה.
7. אימייל תמיכה חזק במיוחד יכול לחזק במידה משמעותית את מועמדותך לתוכנית ה-MBA. אימייל תמיכה לא אפקטיבי (תוכן פושר, אימייל שמריח כמו נפוטיזם, אימייל שנראה כאילו נכתב ביוזמת המועמד ולא ביוזמת הכותב) יכול להחליש קצת את מועמדותך.
8. אימייל תמיכה חייב להרגיש אותנטי. לכן הוא חייב להיות שונה אצל כל תומך ועבור כל מועמד.
בהצלחה!
צוות ארינגו