ארינגו ממשיכה להביא לכם ראיונות עם בוגרי תוכניות ה-MBA המובילות, והיום – יואב שחורי, בוגר Dartmouth Tuck MBA 2019, שיספר לנו על תוכנית ה-MBA של טאק, תהליך הקבלה, החיים בקמפוס ועוד:

ספר לנו קצת על הרקע שלך לפני ה-MBA

הרקע שלי מגוון וכולל עבודה ביעוץ פיננסי בחברת יעוץ קטנה, עסקנו בעיקר בתחום התשתיות בישראל וייעצנו לחברות פרטיות ולמשרדי ממשלה. לאחר 3 שנים ביעוץ פיננסי עברתי להיי-טק ועבדתי ב-TABOOLA כמנהל פרויקטים.

מה מיוחד בביה"ס שלך? מה מבדיל אותו מאחרים?

טאק לוקח את חוויית ה-MBA לאקסטרים. טאק הוא חלק מדארטמות' קולג' שנחשב לאוניברסיטה בליגת הקיסוס, הממוקמת בהנובר, ניו המפשייר, ליד נהר קונטיקט הגובל בוורמונט. טאק נותן לסטודנטים חוויית למידה של פעם בחיים ומתאפיין בכיתה קטנה ומגובשת. הסטודנטים וסגל ההוראה הופכים את החווייה בטאק ליחודית, מה גם שביה"ס ממוקם באיזור יפה עם אגמים שאפשר לשחות בהם בקיץ, ומסלולי סקי שאפשר לגלוש בהם בחורף. אם אתם מעוניינים בחוויית MBA שונה אבל כזו שלא מתפשרת על רמה אקדמית גבוהה. טאק הוא המקום בשבילכם.

האם חלו שינויים כלשהם בביה"ס שלך לאחרונה? משהו השתנה בתהליך הקבלה?

תהליך הקבלה מאוד פתוח, כל המועמדים מוזמנים לראיון.

תוכל לספר לנו על האוירה בביה"ס? איך היחסים בין הסטודנטים ובינם לבין המרצים? מה אתם עושים בזמנכם הפנוי?

היופי בקהילה של טאק ובחוויית ה-MBA הוא שאין לך זמן פנוי! אבל בקטע טוב… לאחר שיום הלימודים נגמר ואתה מסיים את המשימות בקבוצת הלימוד (קבוצות של 5 סטודנטים), תמיד יש פעילויות העשרה בקמפוס ובאיזור  – אירועי גיוס, מרצים אורחים, אירועים חברתיים, מסיבות, פעילויות ספורטיביות (כדורגל, הוקי קרח…), פעילויות לילדי טאק. אף פעם לא חסר מה לעשות.

תוכל לספר לנו על אפשרויות תעסוקה והתמחויות קיץ לסטודנטים בביה"ס שלך? האם משרד הקבלה מסייע במציאת עבודה? האם המותג של ביה"ס חזק ונותן לך יתרון במציאת עבודה? האם יש חברות מסוימות שמגייסות בטאק?

בטאק יש הזדמנויות תעסוקה רבות – כל חברות היעוץ הגדולות (מקינזי, BCG, ביין, פרתנון, LEK) מגיעות לקמפוס לראיין סטודנטים, וכך גם בנקים (GS, JPM, MS, UBS), חברות טכנולוגיות (מיקרוסופט, אמזון, אדובה), חברות תעשייתיות (דאנאהר, קולגייט, CVS) ועוד! משרד הקריירה של טאק מעורב מאוד ומסייע לכל סטודנט בתהליך הגיוס.לכל סטודנט מוצמד יועץ קריירה שדלתו תמיד פתוחה. שיעורי התעסוקה של בוגרי טאק הם תמיד סביב 97-98% ולביה"ס יש רשת בוגרים חזקה מאוד בכל העולם והם תמיד שמחים לעזור.

איזה סוג מועמדים ביה"ס מחפש? מי יהנה במיוחד בביה"ס?

מועמדים שיהנו בביה"ס ויתאימו לו הם כאלה שרוצים לנווט את חוויית הלימודים שלהם בעצמם. טאק מחפש אנשים שיתרמו לחוויית ה-MBA ויקחו חלק פעיל בהפיכתה למדהימה ומהנה, עם תחושה חזקה של קהילה ואחווה. סטודנטים שאוהבים להכיר אנשים חדשים ולהתחבר איתם לכל החיים. סטודנטים שאוהבים את המרחבים הפתוחים ומעוניינים לחיות הרחק מהעיר הגדולה. סטודנטים שמעוניינים בתחושת שייכות.

יש לך טיפים למועמדים ששוקלים להגיש מועמדות לביה"ס שלך?

השקיעו זמן במחקר על ביה"ס, דברו עם אנשים ונסו באמת להבין למה אתם מתעניינים בטאק – אם אתם יודעים את הסיבה, אתם כנראה מתאימים לקהילה של טאק.