מתכננים לגשת למבחן GRE או GMAT עבור תוכניות ה-MBA המובילות? סקרנים לראות איך יראה מבחן ה-GMAT החדש? ובכן, ההמתנה הסתיימה ואנחנו כבר מכירים את התוכן והמבנה של ה- GMAT™ Focus Edition. עם השמטת החלק של הכתיבה אנליטית (AWA) המועמדים אכן סקרנים לדעת מה נשתנה כדי להפוך את המבחן המקובל בעולם הזה לרלוונטי יותר לסביבה העסקית המתפתחת.

מהדורת ה-GMAT™ Focus מורכבת משלושה חלקים המציגים את הכישורים הספציפיים הדרושים כדי להצליח בתוכנית ניהול לתואר שני. אורך המבחן הוא שעתיים ו-15 דקות (עם הפסקה אופציונלית של 10 דקות). המבחן יכלול בסך הכל 64 שאלות:

  • חלק כמותי: 21 שאלות, 45 דקות
  • חלק מילולי: 23 שאלות, 45 דקות
  • ניתוח מידע: 20 שאלות, 45 דקות

בואו נסתכל לעומק על כל חלק ועל השאלות בו:

  1. כמותי: החלק הכמותי הסיר את סוג השאלה 'ספיקות נתונים' ומורכב כעת מ-21 שאלות לפתרון בעיות. שאלות אלו מודדות את הידע הבסיסי האלגברי והאריתמטי שלכם וכיצד אתם מיישמים את הידע הזה כדי לפתור בעיות תוך שימוש ביכולות לוגיות ואנליטיות. לא יתאפשר מחשבון עבור סעיף זה.
  2. מילולי: בדומה לחלק הכמותי, גם בחלק המילולי יוסר החלק של "תיקון משפטים". 23 השאלות בחלק המילולי יבדקו את יכולת הנבחנים לקרוא ולהבין חומר כתוב ולנתח טיעונים. שאלות הבנת הנקרא ימדדו מיומנויות קריאה, במיוחד- הרעיון המרכזי, הרעיון התומך, ההסקה, היישום, המבנה הלוגי והסגנון. שאלות של נימוק קריטי מודדות את יכולתך להעלות טיעונים, להעריך טיעונים ולנסח או להעריך תוכנית פעולה.
  3. ניתוח מידע: החלק החדש שהוצג לאחרונה מורכב מ-20 שאלות המודדות את יכולתם של המועמדים לנתח ולפרש נתונים וליישם אותם על תרחישים עסקיים בעולם האמיתי. חלק זה ממנף סוגי שאלות של חשיבה משולבת וספיקות נתונים כדי למדוד מימד דיגיטלי ואוריינות נתונים מכויל לאחרונה – אחת המיומנויות הרלוונטיות והמבוקשות ביותר בעסקים כיום. סוג השאלות שתמצא בסעיף זה הם ספיקה בנתונים, נימוק רב-משאבים, ניתוח טבלה, פרשנות גרפית וניתוח דו-חלקי.

ההכנה הרשמית של GMAT™ Focus תהיה זמינה עד סוף הרבעון השני של 2023. אם כבר התחלת להתכונן לבחינת GMAT™ הנוכחית ואתה מעוניין לגשת ל-GMAT™ Focus Edition, אינך צריך לדאוג – ההכנה שלך היא במצב מצוין.

בסך הכל, מהדורת ה-GMAT™ Focus היא מבט חדש על המבחן המסורתי, שנועד לשקף טוב יותר את הכישורים והידע הדרושים להצלחה בסביבה העסקית של היום.

למידע נוסף והערכת סיכויים בחינם לתוכניות MBA צרו קשר עוד היום עם ארינגו: https://aringo.co.il/mba-process-registration