מבחני ה- GMAT וה- GRE הוכרו זה מכבר כדרישות חיוניות לתוכניות MBA. בפיתוח אחרון, GMAC הציגה את ה-GMAT Focus Edition החדשה, שמביאה כמה שינויים ראויים לציון. יש לציין שהקטע של הערכת כתיבה אנליטית (AWA) הושמט ממהדורה זו. במקום זאת, מהדורת ה-GMAT Focus מורכבת משלושה חלקים המדגישים באופן ספציפי את הכישורים החיוניים להצלחה בתוכנית למנהל עסקים. באורך של שעתיים ו-15 דקות (כולל הפסקה אופציונלית של 10 דקות), המבחן מורכב מ-64 שאלות בסך הכל.

באופן לא מפתיע, השינויים הללו הותירו רבים מהמועמדים שלנו מבולבלים ולא בטוחים באיזה מבחן לבחור למסע ה-MBA שלהם, ה-GMAT הישן או מהדורת ה-GMAT Focus החדשה.

בעדכון אחרון, הרוורד ביזנס סקול הודיע כי עבור תוכנית ה-MBA שמתחילה ב-2024 לא תתקבל המהדורה החדשה של GMAT Focus או בחינות GRE חדשות. להחלטה זו יש השלכות חשובות על מועמדים פוטנציאליים ששקלו את המבחנים הללו כחלק מהאפליקיישן שלהם להרוורד. על המועמדים להישאר מעודכנים לגבי הדרישות המתפתחות של תוכניות ה-MBA המובילות כדי להבטיח שהם עומדים בקריטריונים הדרושים לקבלה.

להלן נוסח ההודעה של הרוורד:

""כדי למזער את הבלבול בין סבב 1 וסיבוב 2 באפליקיישן לתוכנית ה- MBA השנה, נקבל רק את מבחן ה-GMAT המסורתי או את ה-GRE. לא נקבל את מבחן ה-GMAT Focus החדש מכיוון שהוא לא יהיה זמין עד לאחר המועד האחרון לסיבוב 1 השנה . להזכירך, ציוני המבחנים תקפים לחמש שנים ממועד המבחן, אז היה סמוך ובטוח שהציונים שלך מבחינת ה-GMAT המסורתית ימשיכו להתקבל גם בעתיד."

להערכת סיכויים והתחלת תהליך היעוץ צרו קשר עם ארינגו