מיתוס נפוץ אומר כי ברגע שמועמד מגיע לגיל 30 (או חס וחלילה 35 J ) יהיה לו קשה להתקבל לתוכניות ה-MBA המובילות. אמנם זה אכן קשה להתקבל לתוכניות מסוימות אחרי גיל 30, או כאשר כבר יש לכם מספר גבוה של שנות נסיון תעסוקתי, ישנן מספר תוכניות שמיועדות למועמדים מבוגרים יותר. בכל מקרה מומלץ תמיד לבדוק את פרופיל הסטודנטים בכל תוכנית, את החברות המגייסות מקרב בוגרי התוכנית ואת מתודולוגיית הלימוד כדי להחליט אם תוכנית מתאימה לכם.

תוכניות כגון Stanford MSx, MIT Sloan Fellows MBA, The London Business School Sloan Masters in Leadership and Strategy, and Marshall IBEAR מיועדות במיוחד עבור מועמדים מבוגרים. תוכניות אלו שונות מהתוכניות הרגילות שנמשכות שנתיים – הן תוכניות של שנה אחת כך שהסטודנט נעדר פחות זמן משוק העבודה. משך התוכנית המקוצר נותן גם תשואה טובה יותר להשקעה.

האירוע הקרוב של התוכנית Marshall IBEAR הוא הזדמנות לדבר עם סטודנטים ובוגרים של התוכנית ולשמוע מהם איך התוכנית עזרה להם לקדם את הקריירה, ולשמוע מחברי ועדת הקבלה על תוכנית הלימוד, ההתמחויות, תהליך הקבלה והמלגות:  https://events.marshall.usc.edu/en/g/5tJ1X2HnMn/ibear-mba-master-class-information-session-5a4i6S1P6qu/overview

בקיצור, חזרה ללימודים באמצע הקריירה היא השקעה גדולה וככל שאתם מבוגרים יותר זה קשה יותר, אך אם יש לכם מטרות ברורות אותן תוכלו לבטא באפליקיישן שלכם ובראיון הקבלה, יש לכם סיכוי טוב להתקבל! קבלה לתוכנית MBA בשנות השלושים זה לא קשה כמו שזה נשמע, רק זכרו להקפיד על בחירת תוכנית נכונה ומתאימה לכם.

צרו קשר עם ארינגו לפרטים נוספים על סיכויי הקבלה שלכם לתוכניות המובילות, אפילו אם אתם מעל גיל 30.