תוכנית ה-MBA של פוקואה באוניברסיטת דיוק, שנחשבת לאחת הטובות בעולם, פרסמה את פרופיל הסטודנטים במחזור 2023 שהתחיל את לימודיו החודש. מספר הסטודנטים בתוכנית עומד על 447 והמחזור הנוכחי הוא החזק והמגוון ביותר שהיה בתוכנית עם 47% סטודנטים זרים ו-48% נשים. ממוצע ה-GMAT של הסטודנטים עלה מ-702 ל-713, הגבוה אי פעם.

בנוסף לשינויים בפרופיל המחזור חלו כמה שינויים באפליקיישן של Duke לתוכנית שמתחילה ב-2022. למרות ששאלות החיבורים לא השתנו, מגבלת המילים בחיבור השני גדלה מ-300 ל-500 כי ביה"ס רצה לוודא שלמועמדים יש מספיק מקום להסביר לא רק באילו פעילויות וקבוצות הם רוצים להשתתף אלא גם מדוע. Fuqua רוצה לעודד מועמדים לבצע מחקר על התוכנית והפעילויות בביה"ס – ליצור קשר עם סטודנטים ובוגרים, לשוחח עם נציגי ועדת הקבלה ולהשתתף באירועים. הרעיון הוא לתת מוטיבציה למועמדים ללמוד כמה שיותר אודות פוקואה ולהסביר מדוע ביה"ס הוא הבחירה הנכונה עבורם.

בנוגע לראיון הקבלה, כמו בשנים קודמות יתקיימו גם ראיונות ביוזמת המועמדים וגם ראיונות ביוזמת ביה"ס במועדים שפורסמו. כל מועמד יכול לתאם ראיון רשמי במהלך תקופת הראיונות הפתוחים, ללא קשר לסיבוב בו הם מגישים אפליקיישן. הדרך לעשות זאת היא להתחיל אונליין אפליקיישן, לבחור מועד לראיון ולהעלות קורות חיים. יש להשלים את האפליקיישן במלואו כדי לקיים את הראיון.

בזמן הגשת האפליקיישן, פוקואה דורש רק גליונות ציונים לא רשמיים ודיווח עצמי של המועמד על תוצאות המבחנים שלו. עבור מועמדים זרים לא נדרש ציון ממבחן אנגלית (אין צורך בציון TOEFL/IELTS). מועמדים חוזרים (Reapplicants) יכולים לשלוח לביה"ס בקשה לשכפל את האפליקיישן הקודם שלהם כדי לחסוך בזמן, אך עליהם להסביר מה הם למדו ומה השתנה אצלם מאז האפליקיישן הקודם. לסיום, כל האירועים למועמדים פוטנציאליים והביקורים בקמפוס יתקיימו באופן וירטואלי בלבד.

למידע נוסף וסיוע בקבלה לתוכנית ה-MBA של דיוק, צרו קשר עם ארינגו היום!