כתבה באתר Poets & Quants מדווחת כי 6 החברות שמגייסות הכי הרבה מתמחים מתוכניות ה-MBA המובילות הן מקינזי, BCG, Deloitte Consulting, J.P. Morgan Chase, Bain ואמזון. מקינזי שכרה 188 מתמחים מ-11 בתי ספר, BCG שכרה 138 מתמחים מ-11 בתי ספר, Deloitte שכרה 119 מ-13 בתי ספר, J.P Morgan שכרה 103 מ-12 בתי ספר, ביין שכרה 95 מ-8 בתי ספר ואמזון שכרה 94 מ-10 בתי ספר.
המחקר כלל כמה מהתוכניות המובילות כגון וורטון, קלוג, שיקגו, MIT, טאק ודיוק אך לא כלל בתי ספר שסירבו לנדב מידע כגון הרוורד, סטנפורד, ייל, NYU. בכל אופן, המחקר מראה מאילו בתי ספר מעדיפות החברות המובילות לגייס, מה שיכול לעזור למועמדים בבחירת ביה”ס אליו יפנו בהתאם לחברה בה הם רוצים לעבוד:
Apple גייסה את רוב המתמחים (9) שלה בקיץ 2011 מדיוק, PepsiCo גייסה 11 מתוך 18 המתמחים שלה מ-MIT, בעוד Goldman Sachs גייסה 24 מתמחים מוורטון. אמזון גייסה 16 מתמחים ממישיגן ו-14 מקרנגי מלון.
חברות היעוץ לקחו את ההובלה בגיוס מתמחים מתוכניות ה-MBA, ואחריהן חברות המימון והטכנולוגיה. אחרי אמזון, החברה שגייסה הכי הרבה מתמחים מהתוכניות המובילות היא גוגל עם 63 סטודנטים מ-9 בתי ספר, ואחריה מיקרוסופט עם 54, Apple עם 29, ו-Dell עם 26.

הכניסו אותי לעניינים (פונה בעוד יותר משנה)
הכניסו אותי לעניינים (פונה בעוד פחות משנה)