כל מועמד יודע שועדות הקבלה עלולות להציץ בפרופיל הפייסבוק שלו כחלק מהערכת האפליקיישן שלו, להיעזר בו כדי ללמוד על האישיות ותחומי העניין של המועמד ולקבוע את מידת התאמתו לביה”ס, ואף לשם אימות פרטים שכתב המועמד באפליקיישן. מה שלא כולם יודעים זה שניתן לנצל את הפרופיל לטובתם ולהשתמש בו כדי לקדם את מועמדותם.
בעולם הטכנולוגי של היום המועמדים חייבים לדאוג שהנוכחות שלהם ברשת תהיה כמה שיותר מקצועית, בין אם מדובר בפייסבוק, רשתות חברתיות אחרות, בלוגים או כל אתר שמכיל מידע על המועמד. כתבה שפורסמה בביזנסוויק מביאה כמה המלצות לשימוש ברשת לטובת קידום המועמדות:

1. תמונת הפרופיל חייבת להיות מקצועית, וחשוב להימנע מלהעלות תמונות “שטותיות” כדי לא לעשות רושם רע על ועדות קבלה או מעסיקים פוטנציאליים.
2. כדי לשמור על הפרטיות מומלץ לקבוע את הגדרות הפרטיות כך שכל מי שמחוץ למעגל החברתי הקרוב לא יוכל לצפות במידע אישי או תמונות אישיות.
3. המועמד יכול להשתמש בפרופיל כדי להראות שהוא ממוקד קריירה ומתעניין בתחומי לימוד מסוימים או בנושאים הקשורים לעבודתו ע”י “לייק” לעמודים שרלבנטיים לעבודה שלו. המועמד גם יכול להציג פעילויות חברתיות, התנדבות וחברות בארגונים מקצועיים ומועדונים.
4. דרך הפרופיל שלו יכול המועמד להראות מודעות גלובלית ואוריינטציה בינלאומית ע”י חיבור עם אנשים מכל העולם, טיולים וחשיפה לתרבויות מגוונות. כל אלה הן תכונות שועדות הקבלה מחפשות אצל מועמדים כדי שיעשירו את עבודת הצוות בתוכנית הלימודים.
5. חשוב מאוד להראות אותנטיות ולשמור על התאמה בין האדם בפרופיל החברתי לבין האדם המשתקף באפליקיישן.

הכניסו אותי לעניינים (פונה בעוד יותר משנה)

הכניסו אותי לעניינים (פונה בעוד פחות משנה)