מאמר שפורסם באתר Poets & Quants מדווח כי ב-Kellogg מתכננים לצמצם את גודלה של תוכנית ה- two-year MBA בכ-25% ולהכפיל או לשלש את גודלה של תוכנית ה- one-year MBA שלהם, וזאת עקב הירידה בביקוש לתוכנית הדו-שנתית והעליה בביקוש לתוכנית החד-שנתית.
כחלק מפרויקט מקיף שמבצעת הדקאנית סאלי בלאונט מתכננים בקלוג גם התרחבות גלובלית במסגרתה יציעו קורסים בשנגחאי וסאן פאולו. הסקר שהתבצע במסגרת הפרויקט גילה כי ישנו ביקוש הולך וגובר לתוכנית החד-שנתית המיועדת לבעלי תואר ראשון במנהל עסקים, דבר שמתבטא גם בהגדלת הכיתה (85 סטודנטים ב-2011 לעומת 74 ב-2007) וגם בגידול במספר המועמדים (326 ב-2011 לעומת 250 ב-2007). לעומת זאת כמות האפליקיישנס לתוכנית הדו-שנתית של קלוג ירדה ב-5.6% בשנה שעברה.
במסגרת הפרויקט, שהתבצע לאחר התייעצות עם Booz, BCG ו- Deloitte, מתוכנן גם שינוי בתוכנית הלימודים ובמחקר שמבצע ביה"ס. אלה יתמקדו בנושאים הבאים: Markets, customers and growth ; Innovation and entrepreneurship ; Architectures of collaboration ; Private enterprise and public policy.
הכניסו אותי לעניינים (פונה בעוד יותר משנה)