עבור מועמדי MBA, ציוני מבחנים סטנדרטיים כמו GRE משחקים תפקיד מכריע בקבלה. ציון GRE גבוה יכול לשפר משמעותית את הסיכויים שלך להבטיח מקום בבית ספר לעסקים מוביל ולהגדיל את זכאותך למלגות.
מאמר זה מתעמק בתוכניות ה-MBA עם ציוני ה-GRE הממוצעים הגבוהים ביותר, ומספק תובנות חשובות למועמדים פוטנציאליים ל-MBA.

20 תוכניות ה-MBA המובילות לפי ציוני GRE ממוצעים:

Top Schools Average GRE
Yale School of Management 330
Stanford Graduate School of Business 328
UCLA Anderson 327
Harvard Business School 326
Kellogg School of Management 326
NYU Stern 326
Chicago Booth 325
MIT Sloan 325
Wharton- UPenn 324
Berkeley Haas 324
Cornell – Johnson 2Y 324
Carnegie Mellon Tepper 324
USC – Marshall 323
Columbia Business School 322
Michigan Ross 322
Dartmouth Tuck 322
Indiana – Kelley 322
Georgia Tech – Scheller 322
Washington – Foster 322
Virginia- Darden 321

הבנת ציוני GRE ממוצעים

ציון GRE הממוצע עבור תוכנית MBA מסוימת מצביע על ציוני המבחנים האופייניים של סטודנטים שהתקבלו. ציון GRE ממוצע גבוה יותר מצביע בדרך כלל על כך שהתוכנית מושכת מועמדים מוכשרים מאוד עם רקע אקדמי חזק. עם זאת, חשוב לציין שגורמים אחרים, כגון ניסיון בעבודה, מאמרים ופעילויות חוץ לימודיות, ממלאים גם הם תפקיד משמעותי בהחלטות הקבלה.

GRE לעומת GMAT: הבדלים עיקריים

• מיקוד: ה-GRE ממוקד יותר, מכסה מגוון רחב יותר של נושאים כולל כתיבה אנליטית, חשיבה כמותית וחשיבה מילולית. ה-GMAT, לעומת זאת, תוכנן במיוחד עבור קבלה לבתי ספר לעסקים ושם דגש גדול יותר על מיומנויות כמותיות ואנליטיות.

• ניקוד: ה-GRE מקבל ציון בסולם של 130-170 עבור כל חלק, עם ציון כולל של 260-340. מהדורת ה-GMAT Focus זוכה לציון בסולם של 205-805.

• מבנה מבחן: ה-GRE כולל שלושה חלקים: כתיבה אנליטית, נימוק כמותי והנמקה מילולית. מהדורת ה-GMAT Focus מורכבת משלושה חלקים: מדור כמותי, מדור מילולי ותובנות נתונים.

המבחן הטוב ביותר עבורך תלוי בחוזקות ובחולשות שלך. ה-GRE עשוי להיות אופציה טובה אם אתה מצטיין בחשיבה מילולית ואנליטית. ה-GMAT עשוי להתאים יותר אם יש לך רקע כמותי חזק ומתעניין בתחומים הקשורים לעסקים.

איך להצליח ב-GRE:

• הבן את הבחינה: הכר את פורמט המבחן, התוכן ומגבלות הזמן כדי להתכונן בצורה יעילה.
• תרגול מקיף: פתרו באופן קבוע שאלות תרגול כדי לחדד את כישוריכם ולהגביר את הביטחון העצמי שלכם.
• חפש הדרכה של מומחה: שקול להירשם לקורס הכנה ל-GRE או לעבוד עם מורה לתמיכה אישית.
• ניהול זמן הוא המפתח: פתח אסטרטגיות יעילות להשלמת הבחינה בזמן המוקצב.

לסיכום, ציון GRE גבוה הוא נכס בעל ערך עבור מועמדי MBA המבקשים להתקבל לבתי ספר מובילים לעסקים. על ידי הבנת החשיבות של ה-GRE, הכנה יעילה וחיפוש הדרכה מיועצי קבלה ל-MBA, אתה יכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלך להבטיח מקום בתוכנית הרצויה לך.

זכור, בעוד שה-GRE הוא מרכיב מכריע ביישום ה-MBA שלך, חיוני להציג פרופיל מעוגל היטב המציג את ההישגים האקדמיים, ניסיון העבודה והתכונות האישיות שלך. על ידי שילוב של ציון GRE חזק עם יישום משכנע, אתה יכול למצב את עצמך כמועמד תחרותי לתוכניות MBA מובילות.

צור קשר עם ארינגו עוד היום להערכת פרופיל חינם.