עונת הראיונות מתחילה עבור תוכניות ה-MBA המובילות שמתחילות ב-2025. חלק מהתוכניות כבר החלו לשלוח זימונים לראיונות למועמדי הסיבוב הראשון, ואנחנו גאים לשתף כי כל חמשת לקוחות ארינגו הישראלים שהגישו אפליקיישן לאינסאד בסיבוב הראשון זומנו לראיון!

להלן 10 שאלות הראיון הנפוצות של אינסאד וטיפים איך לענות עליהן:

1. ספר לי על עצמך.
תשובה: התחל עם סקירה תמציתית של המסע המקצועי שלך וחוויותיך. הדגש את ההישגים הרלוונטיים ביותר שלך וגע בקצרה ברקע החינוכי ובתחומי העניין האישיים שלך. שמור על זה מרתק ורלוונטי לשאיפות ה-INSEAD שלך.

2. למה MBA, ולמה INSEAD?
תשובה: כאן, אתה צריך להסביר את המוטיבציה שלך להמשיך לתואר MBA. שוחח כיצד זה מתיישב עם יעדי הקריירה שלך ומדוע INSEAD הוא המקום המושלם להשיג אותם. ציין תוכניות, סגל או תכונות ספציפיות של INSEAD שמושכות אותך.

3. מהן המטרות שלך לטווח קצר ולטווח ארוך לאחר MBA?
תשובה: היה ברור לגבי יעדי הקריירה שלך. הגדר את היעדים המיידיים שלך מיד לאחר השלמת ה-MBA שלך וכיצד הם משתלבים בחזון שלך לטווח ארוך. ודא שהמטרות שלך ריאליות, ניתנות להשגה, והראה שתואר שני במנהל עסקים של INSEAD חיוני להשגתן.

4. ספר לי על הישג משמעותי או פרויקט מהניסיון המקצועי שלך.
תשובה: שתף הישג שמציג את כישורי המנהיגות שלך, יכולות פתרון בעיות או השפעה. השתמש בשיטת STAR (מצב, משימה, פעולה, תוצאה) כדי לבנות את התגובה שלך. הקפד להדגיש את תפקידך ואת התוצאה החיובית.

5. איך ניהלתם קונפליקטים בתוך צוות, במיוחד בהקשר בינלאומי מגוון?
תשובה: שתף דוגמה ספציפית לתקופה שבה פתרת בהצלחה קונפליקט בתוך צוות. הדגש את יכולתך לנווט בהבדלים תרבותיים וכיצד המנהיגות שלך תרמה לתוצאה חיובית.

6. תאר מצב שבו עמדת בפני אתגר משמעותי מחוץ לעבודה.
תשובה: שוחח על אתגר אישי או מאמץ המדגים את החוסן, יכולת ההסתגלות וכישורי פתרון הבעיות שלך. שתף כיצד חוויה זו תרמה לצמיחה האישית ולאופי שלך.

7. מה אתה מביא באופן ייחודי לקבוצת INSEAD?
תשובה: זו ההזדמנות שלך להדגיש את התכונות, החוויות ונקודות המבט המיוחדות שלך. ציינו כיצד הרקע שלכם יכול להעשיר את קהילת INSEAD ולתרום לסביבת למידה מגוונת.

8. איך מתמודדים עם שינוי ועמימות, במיוחד בסביבה עסקית בינלאומית דינמית?
תשובה: שתף דוגמה למצב שבו היית צריך להסתגל לשינוי או חוסר ודאות. תאר את הגישה שלך, תוך הדגשת הגמישות, החשיבה האנליטית והיכולת שלך לשגשג בסביבות דינמיות.

9. למה INSEAD על פני בתי ספר אחרים לעסקים שאליהם הגשת בקשה?
תשובה: העבר את המחקר שלך על INSEAD והסביר כיצד הוא מתיישב עם השאיפות שלך טוב יותר מבתי ספר אחרים. הדגש תכונות ספציפיות, כגון תכנית הלימודים הייחודית, קמפוסים גלובליים או רשת בוגרים.

10. מהם תחומי העניין והפעילויות שלך מחוץ לעבודה, וכיצד אתה מיישם את הלמידה שלך בחייך המקצועיים?
תשובה: דון בתחביבים שלך או בפעילויות מחוץ לבית הספר, והמחיש כיצד הם עיצבו את כישוריך, אופי או נקודת המבט שלך. הראה כיצד חוויות אלו משלימות את הצמיחה המקצועית שלך.

 

בהצלחה לכל המרואיינים והמועמדים! ארינגו מציעה שירות הכנה לראיון, צרו קשר עוד היום.