Stanford Graduate School of Business (GSB) ידוע בטיפוח מנהיגים יוצאי דופן שמשפיעים לטובה על העולם. בית הספר למנהל עסקים מוביל זה פרסם את דרישות ההרשמה ל-MBA לעונת 2024-2025. בואו נסתכל על מועדי הגשת הבקשה, החיבורים והטיפים השימושיים.

מועדי הגשת בקשה:
סיבוב 1: 10 בספטמבר 2024
סיבוב 2: 8 בינואר 2025
סיבוב 3: 8 באפריל, 2025

חיבורים: שני החיבורים הכתובים באפליקיישן זהים לשנה שעברה.

Essay A: What Matters Most to You, and Why? (Up to 650 Words)

עבור חיבור זה, זהה את ערכי הליבה שלך. בחר ערך שחשוב לך ומעצב את ההחלטות שלך. הסבירו את משמעותו באמצעות דוגמאות ספציפיות והדגישו כיצד הוא מתחבר לשאיפות המקצועיות ולגישת המנהיגות שלכם.

Essay B: Why Stanford? (Up to 350 Words)

הצג את השאיפות שלך וכיצד Stanford GSB יצייד אותך להשיג אותן. נסח את יעדי הקריירה המוגדרים היטב שלך. חקור תוכניות ספציפיות של Stanford GSB, מומחיות הפקולטה או משאבים שמתאימים לשאיפות שלך. הצג גישה אסטרטגית למינוף המשאבים של Stanford GSB כדי להשיג את המטרות שלך.

מגבלת מילים משולבות: זכור, שני החיבורים חייבים לעמוד במגבלת מילים משולבות של עד 1000 מילים. ההקצאה המוצעת (650 מילים לחיבור א' ו-350 מילים לחיבור ב') מציעה גמישות, אך חיבורים יעילים יכולים להיות קצרים יותר. התמקד במתן נרטיב תמציתי ומשפיע המהדהד עם ועדת הקבלה.

טיפים לחיבור:

• אותנטיות היא המפתח: סטנפורד GSB מחפשת אנשים אמיתיים. תן לקול הייחודי שלך לזרוח.
• הצג, אל תספר: אל תציין רק את הערכים או המטרות שלך; המחש אותם בסיפורים וחוויות מרתקים.
• ספציפיות מנצחת: התמקד בפרטים ובדוגמאות קונקרטיות המציגות את החוזקות והפוטנציאל שלך.
• הגהה ותיקון: ודא שהחיבורים שלך נטולי שגיאות ובנויים היטב.

שקול לבקש הדרכה מיועצי קבלה מנוסים ב-MBA כמו ARINGO. אנחנו יכולים לעזור לך לחדד את החיבורים שלך, לפתח אסטרטגיית אפליקיישן משכנעת ולמקסם את סיכוייך להתקבל ל-Stanford GSB. צור קשר עוד היום.