בית הספר וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה מדורג כאחת מתוכניות ה-MBA הטובות בעולם.
וורטון פרסמה את תאריכי ההרשמה ושאלות החיבורים לעונת 2024-2025 באתר האינטרנט שלה. במאמר זה, ארינגו מספקת מידע על הדדליינס ונותנת טיפים לכתיבת החיבורים כדי לחזק את אפליקיישן ה-MBA שלכם בוורטון.

תאריכי ההרשמה:

סבב 1: 4 בספטמבר, 2024

סיבוב 2: 3 בינואר 2025

סיבוב 3: 2 באפריל, 2025

סבב קבלה נדחה: 23 באפריל, 2025

חיבורי ה-MBA של וורטון: החיבורים של וורטון נועדו לחשוף את השאיפות המקצועיות שלך, התכונות האישיות שלך, וכיצד תעשיר את קהילת וורטון התוססת. להלן פירוט של כל הנחיה לחיבור:

Essay 1: How do you plan to use the Wharton MBA program to help you achieve your future professional goals? You might consider your past experience, short and long-term goals, and resources available at Wharton. (500 words)

דון בחוויות העבר שלך שהובילו להתעניינותך בעסקים. נסח היטב את יעדי הקריירה שלך לטווח קצר ולטווח ארוך. הדגימו כיצד המשאבים והסגל הנודע של וורטון יכשירו אתכם להשיג את המטרות הללו. ציין פרופסורים או תוכניות ספציפיות שמתאימות לתחומי העניין שלך, תוך הצגת כישורי המחקר שלך.

Essay 2: Taking into consideration your background – personal, professional, and/or academic – how do you plan to make specific, meaningful contributions to the Wharton community? (400 words)

וורטון מעריך גוף סטודנטים מגוון ומשתף פעולה. הדגש את הרקע והחוויות הייחודיים שלך, והסביר כיצד החוזקות שלך יועילו לקהילת וורטון. התמקד בדוגמאות ספציפיות כמו התגברות על אתגרים, טיפוח חדשנות, הובלת צוות וכו'.

Required for Reapplicants: Please use this space to share with the Admissions Committee how you have reflected and grown since your previous application and discuss any relevant updates to your candidacy (e.g., changes in your professional life, additional coursework, and extracurricular/volunteer engagements). (250 words)

אם אתה מגיש אפליקיישן מחדש, זו ההזדמנות שלך להראות כיצד השתפרת מאז הפעם האחרונה שלך. האם שיפרת את הציון שלך, למדת קורסים נוספים או צברת ניסיון עבודה חדש? גלה כנות לגבי איך גדלת.

Optional Essay: Please use this space to share any additional information about yourself that cannot be found elsewhere in your application and that you would like to share with the Admissions Committee. This space can also be used to address any extenuating circumstances (e.g., unexplained gaps in work experience, choice of recommenders, inconsistent or questionable academic performance, areas of weakness, etc.) that you would like the Admissions Committee to consider. (500 words)

השתמש בחיבור זה כדי לטפל בפערים או בעיות באפליקיישן שלך, או כדי להדגיש תשוקה או כישרון שאינם קשורים לקריירה שלך. השתמש בשפה ברורה ומושכת כדי ליצור רושם חזק.
Wharton מחפש אנשים מעניינים, אבל חשוב מכך, הם רוצים להבין מי אתה וכיצד האישיות הייחודית שלך תתרום לקהילת וורטון.

הנה כמה טיפים נוספים לייחד את עצמך:
• התמקד בהשפעה, לא רק בהישגים. הדגימו כיצד העבודה שלכם עשתה הבדל מוחשי.
• לכמת את ההישגים שלך במידת האפשר. מספרים מוסיפים משקל לטענותיך.
• הגהה בקפדנות. שגיאות הקלדה ושגיאות דקדוק יוצרות רושם שלילי.
• סיעור מוחות חופשי! רשום את כל מה שעולה לך בראש לפני שתדאג לגבי ספירת המילים.
• חבר את הנקודות. הראה כיצד החוויות, המטרות והמשאבים של וורטון משתלבים יחד בנרטיב מגובש.

זכור, וורטון מחפש את הדור הבא של מנהיגים עסקיים. תראה להם למה זה אתה! חפש הכוונה מקצועית. יועץ הקבלה של ARINGO MBA יכול לעזור לך ליצור חיבורים משכנעים ולחדד את אסטרטגיית האפליקיישן הכוללת שלך.