מועמדים לתוכנית ה-MBA של HBS – שימו לב! עונת האפליקיישן לתוכנית ה-MBA היוקרתית של בית הספר למנהל עסקים של הרווארד בפתח, והשנה יש שינוי משמעותי: פורמט חיבורים מחודש לחלוטין. פוסט זה יצייד אותך בידע הדרוש לך כדי לנווט בתהליך הקבלה החדש ולהציג את הפוטנציאל שלך בפני ועדת הקבלה לאחד מבתי הספר לעסקים הטובים בעולם.

מועדי הגשת מועמדות: אל תחמיצו את ההזדמנות שלכם בהרווארד

בית הספר לעסקים של הרווארד מקפיד על לוח זמנים יעיל של שני סבבי מועמדות לעונת 2024-2025, מה שמבטיח תהליך קבלה ממוקד ויעיל:

סיבוב 1: 4 בספטמבר 2024
סיבוב 2: 6 בינואר 2025

חשיפת החיבורים החדשים: התמקדות בחוזקות ליבה

השנה, בית הספר לעסקים של הרווארד החליף את החיבור היחיד והפתוח בסדרה של שלוש הנחיות תמציתיות שנועדו לקבל תובנות מעמיקות יותר לגבי המניעים, סגנון המנהיגות ותפיסת הצמיחה שלך. להלן פירוט שאלות החיבורים וטיפים לכתיבתם:

Business-Minded Essay (300 words): Please reflect on how your experiences have influenced your career choices and aspirations and the impact you will have on the businesses, organizations, and communities you plan to serve.

• ספק דוגמאות ספציפיות המדגימות את החוש העסקי שלך ואת ההבנה של הענף אליו אתה רוצה להיכנס.
• נסח את ההשפעה הרצויה שלך, תוך התמקדות באופן שבו תתרום ערך לעסקים, ארגונים וקהילות.
• הקפידו על גישה תמציתית וממוקדת בגבולות המילים.

Leadership-Focused Essay (250 words): What experiences have shaped who you are, how you invest in others, and what kind of leader you want to become?

• בחר סיפור רב עוצמה שמדגים את תכונות המנהיגות שלך.
• התמקדו באופן שבו אתם מעצימים ותומכים באחרים, מטפחים צמיחה בתוך הצוות או הקהילה שלכם.
• הצג את המודעות העצמית שלך על ידי הדגמה כיצד חוויות העבר עיצבו את סגנון המנהיגות שלך.

Growth-Oriented Essay (250 words): Curiosity can be seen in many ways. Please share an example of how you have demonstrated curiosity and how that has influenced your growth.

• בחר דוגמה משפיעה המציגה את האופי הסקרן שלך.
• הסבירו כיצד הסקרנות שלכם הובילה אתכם לחקור אפיקים חדשים, להתגבר על אתגרים או לרכוש ידע רב ערך.
• חבר את הלך הרוח הזה לצמיחה למטרות ולשאיפות העתידיות שלך.

פרידה מהחיבור הפתוח

הרוורד ביטלו את החיבור היחיד בן 900 המילים של השנה שעברה. למרות שהוא אפשר חקירה מעמיקה, הפורמט החדש מציע גישה ממוקדת יותר.

טיפים אסטרטגיים להצלחה

כיבוש החיבורים החדשים של בית הספר לעסקים של הרווארד דורשת גישה אסטרטגית. הנה כמה מהלכי כוח לשיפור היישום שלך:

• תגובות ממוקדות לייזר: כבדו את גבולות המילים. חדדו את המסר שלכם, העדיפו פרטים משפיעים על פני הצהרות כלליות.
• שחרר את הכוח הנרטיבי שלך: אל תספר, הראה! טווה סיפורים שובי לב שממחישים את החוויות, תכונות המנהיגות ומסע הצמיחה שלך.
• גשר על הפער: חבר את הנקודות. הדגימו כיצד הרקע, השאיפות וסגנון המנהיגות שלכם מתיישבים בצורה מושלמת עם הערכים והשליחות של בית הספר לעסקים של הרווארד.
• הפוך לסמכות על עצמך: אמצו התבוננות פנימית. חשבו על החוויות שלכם ותנסחו את התובנות והצמיחה הייחודיות שהם טיפחו.
• שותפו למקצוענים: שקול לבקש הדרכה מיועצי קבלה מנוסים ב-MBA. המומחיות שלהם יכולה לעזור לך לחדד את החיבורים שלך, לפתח אסטרטגיית יישום מנצחת ולמקסם את סיכוייך להתקבל לבית הספר לעסקים של הרווארד.

Writing Assessment: התמקדות במיומנויות תקשורת

בית הספר לעסקים של הרווארד שם דגש על כישורי תקשורת כתובים חזקים, חיוניים להצלחה בתוכנית.
באתר נכתב: "הערה על מבחן ה-GMAT החדש: כתיבה היא מרכיב חיוני בתוכנית ה-MBA. לכן, כדי להתקבל ל-HBS על כל הסטודנטים לבצע משימת Writing Assessment רשמית. אתה יכול לספק זאת עם ציון תקף של GRE, GMAT מהדורה 10 או מבחן בשפה האנגלית. אם הגשת רק את ה-GMAT Focus, שאין בו סעיף כתיבה, HBS תיצור איתך קשר בשלב הראיון לגבי ביצוע הערכת הכתיבה העסקית הנפרדת של GMAC. אם ברצונך לקחת את הערכת הכתיבה העסקית של GMAC לפני שאתה יודע את סטטוס הראיון שלך, תוכל לעשות זאת החל מיולי 2024. מכיוון שלבקשה הכתובה יש הזדמנויות להציג את יכולות הכתיבה שלך (למשל מאמרים, תשובות קצרות), אתה לא תהיה בנחיתות אם אינך כולל את הערכת הכתיבה העסקית של GMAC לפני שאתה מוזמן לראיון."

בית הספר לעסקים של הרווארד מחפש מנהיגים עתידיים שאינם רק בעלי ידע עסקי אלא גם בעלי תכונות מנהיגות חזקות ותפיסת צמיחה. על ידי יצירת חיבורים משכנעים המציגים את חוזקות הליבה הללו, אתה יכול למקם את עצמך להצלחה בתהליך הבקשה המחודש ולהבטיח את מקומך במוסד מוערך זה. צרו קשר להערכת פרופיל בחינם עוד היום ממומחי קבלה.