מועמדי MBA רבים שואלים את עצמם האם יש טעם להגיש בסיבוב השלישי או שעדיף לחכות לשנה הבאה ולהגיש בסיבוב הראשון. טוב, אז הסיבוב הראשון עדיף כי סיכויי הקבלה בו גבוהים יותר, אך ישנם מספר יתרונות להגשה בסיבוב השלישי, במיוחד השנה!

להלן מספר סיבות להגשה בסיבוב השלישי:

  • שדרוג ההצעה שלכם – אם כבר יש לכם הצעה מתוכנית אליה התקבלתם בסיבוב קודם, שקלו להגיש לתוכנית תחרותית נוספת בסיבוב השלישי כדי לשדרג את ההצעה שלכם. אין לכם מה להפסיד – העבודה שכבר עשיתם בהגשה לבתי ספר אחרים יכולה לשמש אתכם לתוכנית נוספת בשינויים קלים, וזה שווה את המאמץ.
  • נסיון אחרון – מועמדים שלא התקבלו לתוכנית החלומות שלהם יכולים לנצל את הזמן ולהגיש בסיבוב השלישי כדי לא לבזבז שנה ולדחות את התוכניות שלהם. עדיין יש לכם סיכוי סביר בבי"ס פחות תחרותי, אז עשו נסיון אחרון כדי להתקבל ולהתחיל ללמוד בספטמבר 2022. ממילא כבר עשיתם את רוב עבודת ההכנה, ורק נשאר לכם להגיש.
  • יכול להיות שרק כעת אתם מוכנים – במידה ורק עכשיו הבנתם שתואר MBA הוא הצעד הבא בקריירה שלכם והסיבובים הראשונים כבר סגורים בפניכם. אמנם יהיה קשה להתקבל בסיבוב השלישי אבל שווה לקחת את הצ'אנס. במידה ותתקבלו, תחסכו לעצמכם שנה. במידה ולא, תמיד תוכלו להגיש מחדש בעוד כמה חודשים לקראת השנה הבאה.
  • בחלק מהתוכניות עשויים להיות מקומות פנויים בגלל הקורונה – שוק עבודה חזק (בעיקר בארה"ב ובאירופה) אומר שיש פחות מועמדי MBA, ולכן חלק מהתוכניות המובילות יקבלו מועמדים שיגישו בסיבוב השלישי כדי למלא את הכיתות. לכן יכול להיות שסיכויי הקבלה בסיבוב השלישי השנה גבוהים יותר מבדרך כלל.
  • תרגלו הגשה עכשיו, ואז הגישו בסיבוב הראשון – תואר MBA הוא אחת ההחלטות הגדולות בחיים. תהליך האפליקיישן הוא לא כל כך פשוט ודורש התבוננות פנימית, ארגון ועבודה רבה. גם במידה והאפליקיישן שלכם בסיבוב השלישי אינו מושלם, התהליך יכול להכין אתכם להגשה בשנה הבאה. העבודה שתעשו השנה תשמש עבורכם תרגול ותסייע לכם לפתח אפליקיישנס חזקים יותר בשנה הבאה במידה ותצטרכו להגיש שוב.
  • צריכים מוטיבציה נוספת? ארינגו מציעה מבצע מיוחד למועמדי הסיבוב השלישי: קנו 3 חבילות מלאות להגשה בסיבוב השלישי הנוכחי עבור תחילת לימודים בספטמבר 2022, ובמידה ולא תוזמנו לפחות לשני ראיונות או תתקבלו לתוכנית אחת, ארינגו תעבוד איתכם בחינם על שני אפליקיישנס בסיבוב הראשון עבור תוכניות שמתחילות בספטמבר 2023.

יש לכם עוד למעלה מחודש עד מועד ההרשמה האחרון של רוב התוכניות שמתחילות ב-2022, אל תחכו יותר מדי!

כאן תוכלו לראות רשימת מועדי הגשה בסיבובים אחרונים של התוכניות שמתחילות בספטמבר 2022 או ינואר 2023.

כדי לדעת יותר על הסיכויים שלך ועל ההצעה שלנו, צור קשר היום