בתי ספר מובילים למנהל עסקים מחפשים יותר ויותר מועמדים עם מיומנויות ניתוח נתונים חזקות, יכולות חשיבה ביקורתית ותקשורת כתובה יעילה. הערכת הכתיבה העסקית של GMAC™ (BWA) מציעה הזדמנות ייחודית להציג את יכולת הכתיבה שלך ולהתבלט בנוף הקבלה התחרותי לתוכניות ה-MBA המובילות בעולם.

מבוא ל-BWA

עם עלייתם של כלי בינה מלאכותית כמו ChatGPT והסרת רכיב הערכת הכתיבה מ-GMAT Focus Edition, ה-BWA הופיע כתוספת מכרעת לתהליך הקבלה לתוכניות MBA.

פורמט BWA וניקוד

• תרגיל מתוזמן בן 30 דקות: נתח טיעון קצר וכתוב ביקורת.
• טיעון: הטיעונים כוללים מגוון נושאים הרלוונטיים הן לעניין העסקי והן לעניין הכללי. אין צורך בידע ספציפי בנושא.
• הערכה אובייקטיבית: התמקד בנימוקים ובראיות של הטיעון, לא בדעות אישיות.
• ניקוד מתוקנן: מדורג בסולם של 0 עד 6, כאשר התוצאות מתקבלות תוך 3-5 ימים.
• הגשה חינם: שלח את התוצאות שלך לתוכניות MBA המשתתפות ללא עלות נוספת.

תכונות עיקריות של BWA

• ניתוח בזמן: הפגינו את יכולתכם לחשוב בצורה ביקורתית ולכתוב תחת לחץ.
• תזמון גמיש: קח את המבדק המקוון בזמן שנוח לך.
• הכנה מינימלית: דורש זמן לימוד מינימלי, בדרך כלל 2-4 שעות.
• תוצאות מהירות: קבל את הציון שלך במהירות כדי לעדכן באפליקיישן ה-MBA שלך.
• נגישות גלובלית: זמינה למועמדים ברחבי העולם בעלות עקבית של $30.

מי צריך לעשות את ה-BWA?

אם כבר עשית GMAT מהדורה 10 או GRE ויש לך ציון AWA חוקי, ייתכן שלא תצטרך לעשות את ה-BWA. עם זאת, מספר תוכניות MBA מובילות, כולל בית הספר לעסקים של הרווארד, בית הספר לעסקים קולומביה ו-MIT Sloan, דורשות או ממליצות על כך כעת.
*הערה: הדרישות הספציפיות עשויות להשתנות, אז עיין באתר האינטרנט של בית הספר הבודד לקבלת המידע העדכני ביותר.

להלן הדרישות הספציפיות המופיעות באתר בית הספר –

HBS: כתיבה היא מרכיב חיוני בתוכנית MBA. לכן, כדי להתקבל ל-HBS על כל הסטודנטים להיות בעלי הערכת כתיבה רשמית. אתה יכול לספק את זה עם ציון תקף של GRE, GMAT מהדורה 10 או מבחן בשפה האנגלית. אם הגשת רק את ה-GMAT Focus, שאין בו סעיף כתיבה, HBS תיצור איתך קשר בשלב הראיון לגבי ביצוע הערכת הכתיבה העסקית הנפרדת של GMAC. אם ברצונך לקחת את הערכת הכתיבה העסקית של GMAC לפני שאתה יודע את סטטוס הראיון שלך, תוכל לעשות זאת החל מיולי 2024. מכיוון שבאפליקיישן יש הזדמנויות להציג את יכולות הכתיבה שלך (למשל חיבורים, תשובות קצרות), אתה לא תהיה בחסרון אם אינך כולל את הערכת הכתיבה העסקית של GMAC לפני שאתה מוזמן לראיון.

MIT Sloan: ועדת הקבלה מעוניינת גם להעריך את יכולות הכתיבה של כל מי שמתקבל לתוכנית ה-MBA של MIT. עבור כל מי שמגיש GMAT (מהדורת פוקוס) או מוענק לו פטור מבדיקה, ועדת הקבלה עשויה לדרוש ממך לעשות את הערכת הכתיבה העסקית של GMAC. אם עשיתם את ה-GMAT (מהדורה 10) או את ה-GRE ויש לכם ציון AWA חוקי, זה יענה על הדרישה הזו. אם ועדת הקבלה תדרוש ממך לעבור את הערכת הכתיבה העסקית של GMAT, ניצור איתך קשר לאחר שליחת הזמנות לראיון.

עם זאת, מועמדים רבים ל-MBA רואים ב-BWA בחינה נוספת (ועלות נוספת + מאמץ) והחלו לתת עדיפות ל-GRE. יש גם ספקולציות שכמו HBS ו-MIT, בתי ספר נוספים עשויים ללכת בעקבותיהם בעתיד.
בעוד שה-BWA עשוי להוסיף לעומס העבודה שלך בתהליך הקבלה ל-MBA, הוא מציע הזדמנות חשובה להפגין את כישורי הכתיבה שלך ולשפר את סיכוייך להתקבל לבתי ספר מובילים למנהל עסקים. על ידי הבנת פורמט BWA, הכנה יעילה והגשה אסטרטגית של התוצאות שלך, אתה יכול למצב את עצמך כמועמד חזק בתהליך הקבלה תחרותי ל-MBA.

ההרשמה ל-GMAC™ כתיבה עסקית תיפתח השבוע. אתה יכול למצוא את חומר ההכנה בחינם ובתשלום עבור BWA כאן.

צריך מידע נוסף? צור קשר עם ARINGO עוד היום להערכה בחינם של אפליקיישן ה-MBA שלך וכדי ללמוד עוד על הערכת הכתיבה העסקית.