אחרי 3 שנים של כנסים וירטואליים, כנס ה-MBA הגדול בישראל חוזר לתל אביב!

עוד לא נרשמתם? בואו לפגוש את נציגי תוכניות ה-MBA המובילות בעולם ב-2.7.23 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב.

ההרשמה בחינם

הכנס מביא לישראל נציגים מתוכניות ה-MBA המובילות בארה"ב ובאירופה:

  • Harvard Business School
  • Wharton Business School
  • Chicago Booth
  • Columbia Business School
  • MIT Sloan
  • Northwestern Kellogg
  • Berkeley Haas
  • Duke Fuqua
  • Michigan Ross
  • INSEAD
  • London Business School

בואו ללמוד על תהליך הקבלה, מלגות, תוכניות מיוחדות ועוד.

השתתפו בפאנל של חברי ועדות הקבלה כדי ללמוד מה צריך כדי להתקבל לתוכנית MBA.

בואו ללמוד כל מה שצריך לדעת על בחינות ה-GMAT וה-TOEFL.

מטרת הכנס היא לאפשר למועמדים פוטנציאליים להתרשם מתכניות ה-MBA השונות על מנת לסייע לכם בכתיבת האפליקיישנס. ישנן מספר תת-מטרות לאירוע שכזה:

  • מחקר למטרות בחירת בתי ספר – יכול להיות שאתם כבר "סגורים" על התכניות אליהן אתם מתכננים להגיש מועמדות, אבל תמיד יש ערך למחקר נוסף. לתכניות רבות יש מסלולים ייחודיים, קורסים חדשניים ומלגות ייעודיות לישראלים שלא תמיד מפורסמות באתרים הרשמיים, וכדאי להיות מעודכנים בצורה מקסימלית לפני שמקבלים החלטה.
  • מחקר למטרות כתיבת האפליקיישן – קיימים לפחות חמישה דירוגים "חשובים" של תכניות MBA. אחד הקריטריונים המשמעותיים בכל הדירוגים הוא “Yield”—מונח שמתייחס לאחוז המתקבלים לתכנית מסוימת שבחרו להירשם לאותה תכנית. מאחר ורוב הנרשמים לתכניות MBA נרשמים ל-4-6 תכניות שונות, נוצר מצב בו אוניברסיטאות יוקרתיות מוצאות את עצמן על תקן “safety schools”, ואחוזי ה-Yield שלהן נמוכים מהמצופה. על כן, תכניות ה-MBA מעניקות חשיבות רבה לשאלה Why Us? במסמכי האפליקיישן. ככל שתוכלו להדגים מוטיבציה יותר גבוהה ללמוד בבית הספר המדובר, כך תשפרו את סיכויי הקבלה שלכם.
    איך עושים את זה? כותבים. סיימתם שיחה עם נציג קבלה/בוגר? רשמו לכם מהר את שמו, התפקיד שלו בבית הספר/ מחזור ה-MBA שלו, ואת עיקרי השיחה.
    כנ"ל לגבי המצגות של בתי הספר– רשמו לכם את שם הדובר ודגשים רלוונטיים.
  • Networking – מבחינת תכניות ה-MBA, מטרת הכנס היא להגביר את החשיפה של המועמדים הישראליים לתכניות שלהן. כלומר, הנציגים באים כדי לשווק את תכנית ה-MBA שלהם, לא כדי להעריך את המועמדות שלכם. ובכל זאת, קיימת חשיבות גדולה ליצירת קשרים איכותיים עם בוגרים ונציגי קבלה, ותמיד כדאי לייצר רשם ראשוני מוצלח. איך עושים את זה? עומדים בתור לדוכן הרלוונטי, וכשמגיע תורכם – מציגים את עצמכם ומתחילים לשאול שאלות. הנה כמה דגשים:
  • לבוש – business casual.
  • אם ה-CV שלכם ברמה גבוהה, מומלץ להדפיס אותו במספר עותקים ולהביא אתכם. אם הוא עדיין דורש עבודה, ייתכן שעדיף לא להביא עותק כדי שלא תהיו מחויבים לגרסה פחות אפקטיבית.
  • קראו מראש על התכנית, ותגיעו מוכנים עם שאלות חכמות (כלומר שאלות שאי אפשר למצוא את התשובה אליהן בגוגל).
  • לאחר השיחה, שלחו thank you note לאדם ששוחחתם עמו על מנת לייצר בסיס לקשר בהמשך.

איך שואלים שאלות חכמות?

זה תלוי עם מי אתם מדברים… אם אתם מדברים עם alumni, אתם יכולים לשאול שאלות על החוויה האישית שלהם. רצוי לבסס שאלות על בסיס מכנה משותף (אתה בוגר 8200? גם אני. הרגשת שזה שיחק תפקיד משמעותי בקבלה שלך לתכנית?).

אם אתם מדברים עם alumni או עם נציג קבלה, חשוב לשאול שאלות שמדגימות שעשיתם את המחקר שלכם ("אני יודעת שרוב הבוגרים שלכם ממשיכים לייעוץ אסטרטגי, את חושבת שיש מקום ליזמים לעתיד בתכנית הזו?").

Harvard business school - הרוורד ביזנס סקול
MIT Sloan MBA
London Business School
Wharton Business School
Chicago Booth MBA - שיקגו בות'
INSEAD MBA