עונת האפליקיישנס בפתח, ולאחרונה פורסמו דרישות הקבלה לתוכנית ה-MBA של MIT Sloan ב-2025. פוסט זה בבלוג חושף את דרישות הקבלה, כולל מאמרים, שאלת וידאו חדשה ופרטים מכריעים על תהליך הפטור מג'ימאט.

מועדי הגשת מועמדות:

  • סיבוב 1: 30 בספטמבר 2024
  • סיבוב 2: 14 בינואר 2025
  • סיבוב 3: 7 באפריל, 2025

השנה, MIT Sloan הציגה שאלת וידאו חדשה לצד המכתב המקדים הקיים ושאלת התשובה הקצרה. להלן פירוט של כל רכיב וכיצד לגשת אליו ביעילות:

Cover Letter (300 words):

MIT Sloan seeks students whose personal characteristics demonstrate that they will make the most of the incredible opportunities at MIT, both academic and non-academic. We are on a quest to find those whose presence will enhance the experience of other students. We seek thoughtful leaders with exceptional intellectual abilities and the drive and determination to put their stamp on the world. We welcome people who are independent, authentic, and fearlessly creative — true doers. We want people who can redefine solutions to conventional problems, and strive to preempt unconventional dilemmas with cutting-edge ideas. We demand integrity and respect passion.

Taking the above into consideration, please submit a cover letter seeking a place in the MIT Sloan MBA program. Your letter should conform to a standard business correspondence, include one or more professional examples that illustrate why you meet the desired criteria above, and be addressed to the Admissions Committee

טיפים: זו ההזדמנות שלך ליצור נרטיב אישי משכנע. הדגש חוויות מקצועיות המציגות את תכונות המנהיגות שלך, הסקרנות האינטלקטואלית והמנטליות של "עושה", תוך התאמה עם ערכי MIT סלואן.

Video Question 1 (60 seconds):

Introduce yourself to your future classmates. Here’s your chance to put a face with a name, let your personality shine through, be conversational, be yourself. We can’t wait to meet you!

Videos should adhere to the following guidelines:

No more than 1 minute (60 second) in length

Single take (no editing)

Speaking directly to the camera

Do not include background music or subtitles

טיפים: הציגו את עצמכם בפני חבריכם לכיתה לעתיד! תן לאישיות שלך לזרוח בצורה שיחתית ואותנטית. היו בטוחים, נסחו והציגו את התכונות הייחודיות שתביאו לקהילת MIT Sloan.

Video Question 2 (60 seconds, no prep):

All MBA applicants will be prompted to respond to a randomly generated, open-ended question. The question is designed to help us get to know you better; to see how you express yourself and to assess fit with the MIT Sloan culture. It does not require prior preparation.

Video Essay 2 is part of your required application materials and will appear as a page within the application, once the other parts of your application are completed. Applicants are given 5 seconds to prepare for a 60-second response.

טיפים: שאלה זו שנוצרה באופן אקראי מעמיקה בתהליך החשיבה ובכישורי התקשורת שלך. הישארו רגועים, הפגינו חשיבה ברורה והציגו את יכולתכם לחשוב על הרגליים.

Short Answer Question (250 words):

How has the world you come from shaped who you are today? For example, your family, culture, community, all help to shape aspects of your life experiences and perspective. Please use this opportunity to share more about your background.

טיפים: בעוד שאלה זו הייתה אופציונלית בשנה שעברה, היא חובה הפעם. חשבו כיצד הרקע שלכם (משפחה, תרבות, קהילה) עיצב את זהותכם ונקודות המבט שלכם. זו הזדמנות לספק הקשר לחוויות שלך ולהמחיש את הצמיחה האישית שלך.

Organizational Chart:

To help us better understand your current role and the impact that you have on your team and department, please submit an organizational chart. We should be able to clearly understand the internal structure of your organization, where you sit in your organization, and your line of reporting.

Organizational charts should not be more than two pages and keep the following in mind:

Give us as much detail as possible (names, titles, etc.) but it’s ok to redact names if you need to.

Please circle your role in red so that your position is easily identifiable.

Make sure we can easily identify where you are, to whom you report, and if applicable, who reports to you.

If your recommender or references are on your organizational chart (they may not be, and that’s ok!), please highlight them for us.

If you are a consultant, entrepreneur, or affiliated with the military review FAQs for suggestions on how to approach the organizational chart.

טיפים: לקבלת תמונה ברורה יותר של ההקשר המקצועי שלך, שלח תרשים ארגוני המתאר את מבנה החברה שלך, עמדתך וקווי דיווח. ציין את התרשים לבהירות והדגש את כל האנשים הרלוונטיים, כגון ממליצים.

פטור מ-GMAT:

מבחנים סטנדרטיים, במיוחד ה-GMAT (מהדורת פוקוס ומהדורה 10) ו-GRE הם מרכיב קריטי בתהליך הבקשה ומשחקים תפקיד חשוב בתהליך ההערכה ההוליסטית שלנו. ועדת הקבלה של MIT Sloan מצפה שתגיש ציון GMAT (מהדורת פוקוס ומהדורה 10) או GRE שייבדק כחלק מהבקשה שלך. הן הגרסאות המרוחקות והן הגרסאות האישיות של בחינות אלו מתקבלות ללא העדפה.
אם המצב הנוכחי שלך מונע ממך את היכולת להגיש ציון במבחן, תוכל לבקש ויתור על מבחן המסביר את המצב; ועדת הקבלה תתייחס לבקשתך ותודיע לך אם הוויתור אושר. אם הוויתור יאושר, ואתה מתקבל מאוחר יותר, ועדת הקבלה שומרת לעצמה את הזכות להציע קבלה מותנית כגון, אך לא רק, קבלת ציון מסוים ב-GMAT או GRE או לקיחת שיעור משלים. טופס הבקשה לפטור מבחן לא נועד להוות הצהרת מוכנות אקדמית ואמור להתמקד רק בנסיבות סביב חוסר היכולת שלך לעשות GMAT או GRE.

האפליקיישן של MIT Sloan היא ההזדמנות שלך לצייר דיוקן משכנע של עצמך – מנהיג עתידי שופע פוטנציאל ומתאים באופן מושלם לתוכנית החדשנית שלהם. כדי לגרום לאפליקיישן שלך לזרוח באמת, הנה כמה משיכות מכחול אסטרטגיות שכדאי לקחת בחשבון:

• שחרר את הכוכב הפנימי שלך: אותנטיות היא תקן הזהב. תן לקול ולאישיות האמיתיים שלך להדהד לאורך החיבורים וההקדמות שלך בווידאו. אל תפחד להציג את המוזרויות הייחודיות שלך – הן עשויות להיות התכונות שמייחדות אותך!
• הפוך למגדלור של השפעה: אל תספר, תמחיש! הצג את המנהיגות שלך ואת כישורי פתרון הבעיות שלך באמצעות אנקדוטות חזקות המדגישות את ההשפעה החיובית שהייתה לך בסביבה המקצועית שלך.
• Think Like a Trailblazer: MIT Sloan משגשגת על חדשנות. התאם את המטרות והשאיפות שלך עם רוח החשיבה קדימה שלהם. הפגינו את רצונכם להתמודד עם אתגרים מורכבים ולתרום לפיתוח פתרונות חדישים.
• תרגול: חיבורי הווידאו הם ההזדמנות שלך להתחבר לוועדת הקבלה ברמה האישית. כדי לכבוש את הרעידות האלה, התכונן מראש. סיעור מוחות בנושאים פוטנציאליים המציגים את החוזקות והאישיות שלך, ותרגלו את ההגשה כדי להבטיח בהירות וביטחון.

על ידי יישום אסטרטגיות אלה, תהפוך את האפליקיישן שלך מטוב ליצירת מופת. זכור, MIT Sloan היא אחת מתוכניות ה-MBA הטובות בעולם. אז, שחרר את המנהיג הפנימי שלך, הצג את ההשפעה שלך, וצייר תמונה שלך שצועקת "MIT Sloan fit!"- ארינגו יכולה לעזור לך עם זה 😊. צור איתנו קשר עוד היום לסיוע בהגשת מועמדות ל- MIT Sloan.