מועמדי Yale SOM MBA יכולים כעת למצוא את שאלות החיבורים ותאריכי ההרשמה לעונת 2024-2025. מאמר זה נותן את כל הפרטים העיקריים וטיפים מועילים כדי להתחיל את האפליקיישן שלכם.

1. מועדי הגשה: שימו לב לדדליינס:

סיבוב 1: 10 בספטמבר 2024

סיבוב 2: 7 בינואר 2025

סיבוב 3: 8 באפריל, 2025

2. ניתוח החיבורים:

לפי האתר של ייל: "אנחנו רוצים לדעת מה חשוב לך, ושאלת החיבור שלנו נועדה לעזור לנו לקבל תובנה לגבי הרקע, התשוקות, המוטיבציות, האחריות, האידיאלים, הזהויות, האתגרים או השאיפות שלך. כדי להבטיח שתוכל לכתוב על משהו שחשוב לך, אנו מציעים לך שלוש אפשרויות לחיבור לבחירה. מגבלת המילים (אם כי לא בהכרח המטרה) היא 500 מילים".

אפשרות 1: תאר את המחויבות הגדולה ביותר שקיבלת אי פעם. מדוע המחויבות הזו משמעותית עבורך ואילו פעולות נקטת כדי לתמוך בה?

בחר מחויבות שמראה את הערכים וההתמדה שלך. אל תסתפק בתיאור המחויבות אלא הסבר את משמעותה עבורך. האם זה אתגר אותך אישית או מקצועית? האם זה התיישר עם סיבה גדולה יותר? כמו כן, לך מעבר לכוונות. תאר פעולות קונקרטיות שנקטת כדי למלא את המחויבות שלך.

אפשרות 2: תאר את הקהילה שהייתה הכי משמעותית עבורך. מה הדבר הכי יקר שהרווחת מהיותך חלק מהקהילה הזו ומה הדבר הכי חשוב שתרמת לקהילה הזו?

כאן, הקהילה יכולה להיות רשת עבודה, קבוצת מתנדבים או קבוצת ספורט מקומית. הצג את ההשפעה שלך על הקהילה. הדרכת אחרים? יזמת פרויקט או פתרת אתגר? הדגש את רוח שיתוף הפעולה שלך ואת היכולת לעשות שינוי חיובי.

אפשרות 3: תאר את האתגר המשמעותי ביותר שעמדת בפניו. איך התמודדת עם האתגר הזה וכיצד הוא עיצב אותך כאדם?

זה יכול להיות נסיגה בעבודה, אתגר אישי או תקופה קשה. תאר את הגישה שלך להתגבר על האתגר. פנית לעזרה? האם פיתחת מיומנויות חדשות כדי לנווט את המצב? הסבר כיצד האתגר הזה עיצב אותך כאדם. האם זה שיפר את החוסן, התושייה או היכולת שלך להוביל? התמקדו בהנחות החיוביות ובצמיחה אישית. כמו כן, היו כנים לגבי הקשיים שנתקלים בהם.

זכור, תהליך הגשת הבקשה דורש זמן ומאמץ. לקבלת עזרה בחיבורים ובאסטרטגיית האפליקיישן שלך, צור קשר עם ARINGO MBA Admissions Consulting.